آتش سوزی جنگل ها و مراتع سرگچینه شهرستان بویراحمد مهار شد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از مهار و خاموش شدن یک مورد آتش سوزی در جنگل ها و مراتع این شهرستان در عصر روز سه شنبه 15 تیرماه 1400 اطلاع داد.

آتش سوزی جنگل ها و مراتع سرگچینه شهرستان بویراحمد مهار شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

عباس حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این آتش سوزی ها ساعت 18 و 45 دقیقه در منطقه سرگچینه رخ داد ساعت 20 مهار شده است.

وی اظهارکرد: دلیل بیشتر این آتش سوزی ها عامل انسانی است اما عمدی یا سهوی بودن آن ها معین نیست.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد توضیح داد: با حضور به موقع نیروهای مردمی و نیروهای منابع طبیعی این آتش سوزی ها مهار و خاموش شد.

حسن زاده اسم کرد: اندازه خسارات وارده با توجه به حضور به موقع نیروها در محل آتش سوزی حدود 2 هزار متر بوده که بیشتر مرتع و پوشش جنگلی کیکم، زالزالک، گون و ارزن بوده است.

وی بیان نمود: از ابتدای امسال تا کنون با توجه به فعال کردن دیده بانان و حضور به موقع نیروها در مواقع آتش سوزی در جنگل های شهرستان بویراحمد در مجموعه به 8 هکتار از جنگل ها و مراتع این شهرستان خسارت وارد شده است که در واقع نسبت به مدت مشابه سال قبل 80 درصد کاهش نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7590

به "آتش سوزی جنگل ها و مراتع سرگچینه شهرستان بویراحمد مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی جنگل ها و مراتع سرگچینه شهرستان بویراحمد مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید