آذری جهرمی: فناوری اطلاعات نقش مناسبی در همدلی و برطرف مشکل مناطق محروم دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پستی را در خصوص دانش آموزان منطقه محروم دهستان رمشک استان کرمان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

آذری جهرمی: فناوری اطلاعات نقش مناسبی در همدلی و برطرف مشکل مناطق محروم دارد

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطلبی را در خصوص دانش آموزان منطقه محروم استان کرمان که توانسته بودند به وسیله یک تلفن همراه و به وسیله پهن باند موبایل، بازی فوتبال را مشاهده نمایند، منتشر کرد. این دانش اموزان که متعلق به مدرسه ای در دهستان رمشک شهرستان قلعه گنج استان کرمان هستند، توانستند بازی پرسپولیس را در قاب گوشی تلفن همراه ببینند. آذری جهرمی به نقش مناسب فناوری اطلاعات در همدلی و رفع مشکل مناطق محروم اشاره نموده و از رفع مسائل این دانش آموزان اطلاع داد.

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

دیروز یادداشت معلم مدرسه ای که امروز دیگر جهانی شده است، به دستم رسید. اینطور که گفته شده بود مدرسه مذکور از مسائل متعددی چون نداشتن سیستم سرمایش و گرمایش و عدم اتصال به شبکه سراسری برق رنج می برد. دوستانی نیز تماس گرفتند و علاقه مند بودند به تجهیز این مدرسه یاری نمایند. با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و مبالغ مناسبی که تا کنون جمع آوری شده، کوشش می گردد سریعا مسائل آنها رفع گردد.فناوری اطلاعات این بار هم نقش مناسبی در همدلی و رفع مشکل مناطق محروم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 13

به "آذری جهرمی: فناوری اطلاعات نقش مناسبی در همدلی و برطرف مشکل مناطق محروم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی: فناوری اطلاعات نقش مناسبی در همدلی و برطرف مشکل مناطق محروم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید