آزمون، طارمی و قلی زاده نامزد بهترین بازیکن ملاقات های ملی

به گزارش پرسینا بلاگ، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کاربرانش خواست تا بهترین بازیکن بازی های ملی هفته گذشته را انتخاب نمایند که سردار آزمون، علی قلی زاده و مهدی طارمی هم در میان گزینه ها حضور دارند.

آزمون، طارمی و قلی زاده نامزد بهترین بازیکن ملاقات های ملی

سردار آزمون

یکی از مهاجمانِ در اوج فوتبال آسیا، بازگشتش به بازی های ملی را با گلزنی جشن گرفت. آزمون نقشی کلیدی در فزونی 2 بر یک ایران مقابل ازبکستان ایفا کرد. ستاره زنیت سن پترزبورگ بهترین بازیکن ایران در ورود به تاشکند بود. او محاسباتش را انجام داد و زمانی که پیش از خاتمه نیمه اول توپ را از فاصله 25 یاردی از الدور سویونوف عبور داد، به تیم ملی ایران یاری کرد تا اولین پیروزی خود را با دراگان اسکوچیچ کسب کند.

علی قلی زاده

قلی زاده که فُرم فوق العاده اخیر خود در رده باشگاهی را با نمایشی خوب برای کشورش تداوم بخشید، پاس گل شوت آزمون را به او داد. هافبک تهاجمی تیم بلژیکی یکی از بهترین بازیکنان بازی ایران با ازبکستان بود و اگر آزمون در اوایل بازی از فرصت بهتر خود استفاده می کرد، قلی زاده زمین را با دو پاس گل ترک می کرد.

مهدی طارمی

طارمی هنوز برای تیمش پورتو گلزنی نکرده است، اما با گشودن دروازه ازبکستان از پنالتی که خودش گرفته بود، به گل های خود در تیم ملی ایران افزود. او به راحتی از دروازه بان ازبکستان عبور کرد و یک پنالتی گرفت. طارمی سویونوف را فریب داد تا او بر خلاف جهت ضربه پنالتی حرکت کند و طارمی سه گل در چهار بازی آخر خود در تیم ملی ایران زده باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5504

به "آزمون، طارمی و قلی زاده نامزد بهترین بازیکن ملاقات های ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون، طارمی و قلی زاده نامزد بهترین بازیکن ملاقات های ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید