اظهارات جنجالی مجری کار دستش داد ، برکناری امیراحمدی از شبکه یک

به گزارش پرسینا بلاگ، اظهارات مجدد امیر احمدی در برنامه امروز و کنایه های او در مورد طرفداران پرسپولیس و القا کردن اجباری بودن عذرخواهی اش باعث شد تا دوباره در فضای مجازی واکنش های تندی علیه او صورت بگیرد.

اظهارات جنجالی مجری کار دستش داد ، برکناری امیراحمدی از شبکه یک

به گزارش خبرنگاران بعد از اظهارات عبدالرضا احمدی مجری شبکه یک صداوسیما در یک برنامه زنده تلویزیونی در مورد قهرمانی های پرسپولیس که موجب خشم و اعتراض طرفداران این تیم شد این مجری باسابقه در فضای مجازی کلیپی را منتشر کرد و از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

حتی شبکه یک سیما بعد از واکنش طرفداران پرسپولیس و مدیران این تیم مبنی بر تحریم صداوسیما، شب گذشته مجبوربه عذرخواهی از پرسپولیس و طرفدارانش شد.

با این همه اظهارات مجدد امیر احمدی در برنامه امروز و کنایه های اودر مورد طرفداران پرسپولیس و القا کردن اجباری بودن عذرخواهی اش باعث شد تا دوباره در فضای مجازی واکنش های تندی علیه او صورت بگیرد و امروز مدیر حقوقی پرسپولیس خبر از شکایت رسمی از دو مجری صداوسیما داد.

ماجرایی که گویا باعث شده تا مدیران شبکه یک این مجری را از این شبکه اخراج نمایند. این خبری است که در فضای مجازی منتشر شده و بعضی از سایتهای ورزشی مانند فوتبالی هم آن را تایید نموده اند.

باید دید واکنش مسئولان صداوسیما به خبر برکناری امیراحمدی چه خواهد بود و آیا فردا صبح دوباره این مجری جنجالی را در شبکه یک خواهیم دید یا نه.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4910

به "اظهارات جنجالی مجری کار دستش داد ، برکناری امیراحمدی از شبکه یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات جنجالی مجری کار دستش داد ، برکناری امیراحمدی از شبکه یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید