اعتراف یک استقلالی درباره شایستگی پرسپولیس

به گزارش پرسینا بلاگ، تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از حضور علیرضا منصوریان بر روی نیمکت این تیم، نتایج امیدوارکننده ای را کسب نموده است. آنها اکنون در رده چهارم لیگ برتر قرار دارند و در جام حذفی نیز با غلبه بر تراکتور، راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

اعتراف یک استقلالی درباره شایستگی پرسپولیس

اسماعیل شریفات بازیکن آلومینیوم در رابطه با اینکه آنها مدافع عنوان قهرمانی را حذف نموده اند، گفت: کلا جام حذفی، جام شگفتی هاست. تمرکز ما روی جام حذفی بالاست. با نتایجی که کسب شده است، به صورت ویژه تر به لیگ برتر نگاه می کنیم. در هدف اول نمی خواهیم رتبه تک رقمی را از دست بدهیم و سپس می خواهیم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم. بجز سپاهان و پرسپولیس، سایر تیم ها رجحان خاصی نسبت به ما ندارند وگرنه بقیه تیم ها از رده سوم تا هفتم در یک سطح هستند و همگی امیدوارند راهی آسیا شوند.

او درخصوص امیدهای آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسلما ما این شانس را داریم. از میان سپاهان و پرسپولیس یک تیم قهرمان می گردد. من فکر نمی کنم استقلال برای قهرمانی شانسی در لیگ داشته باشد و حس می کنم این تیم در جام حذفی می تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بازیکن آلومینیوم ادامه داد: من خودم استقلالی هستم و واقعیت ها را نگاه می کنم. من نمی توانم مانند یک طرفدار متعصب نظر بدهم. من خیلی دوست دارم استقلال قهرمان لیگ گردد ولی زمانی که می دانم این تیم شانس قهرمانی در لیگ ندارد، نمی توانم تعصبی نظر بدهم. من سال گذشته نیز گفتم پرسپولیس قهرمان لیگ می گردد و خیلی ها ناراحت شدند. اینکه می گویند پرسپولیس 4 سال است شانسی یا با حمایت کسی بوده است را قبول ندارم.

وی ادامه داد: اشتباهات داوری برای هر تیمی وجود دارد. همه از داوری سود می برند و همه هم ضرر می نمایند. مثلا در بازی رفت آلومینیوم با پرسپولیس خود من باید در دقیقه 20 به دلیل خطا روی احسان پهلوان کارت زرد دوم را می گرفتم و اخراج می شدم. تنها شکست پرسپولیس در لیگ، در آن ملاقات و مقابل ما بود. من می توانستم در آن صحنه اخراج شوم ولی داور نگاهی به من انداخت و از شانس خوب من، کارت زرد دوم را به من نشان نداد. ما در آن بازی از داوری سود بردیم و پرسپولیس ضرر کرد. شاید اگر ما از دقیقه 20 مقابل آنها ده نفره بازی می کردیم، ممکن بود نتوانیم آنها را شکست دهیم. به طور کلی به نظر من پرسپولیس این 4 سال شانسی قهرمان نشد و از میان آنها و سپاهان یک تیم قهرمان می گردد که به نظر من سپاهان این عنوان قهرمانی را از آن خود می نماید.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7300

به "اعتراف یک استقلالی درباره شایستگی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف یک استقلالی درباره شایستگی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید