اعلام جرم قتل عمد علیه مأمور پلیس قاتل مرد سیاهپوست در آتلانتا

به گزارش پرسینا بلاگ، دادستانی آتلانتا ضمن مقصر اعلام کردن دو افسر پلیس در قتل یک مرد سیاهپوست در این شهر، علیه قاتل وی رسماََ اعلام جرم قتل عمد کرد.

اعلام جرم قتل عمد علیه مأمور پلیس قاتل مرد سیاهپوست در آتلانتا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دادستانی منطقه فولتان در شهر آتلانتا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) اعلام نمود که مأمور پلیسی که یک مرد سیاهپوست را چندی پیش در پارکینگ یک فروشگاه به قتل رسانده بود، در دادگاه به قتل عمد متهم شده است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، این أمور پلیس - که چندی پیش از سمت خود برکنار شده بود - در دادگاه با 11 اتهام که شدیدترین آن قتل عمد است، روبه رو خواهد شد.

بر اساس قوانین آمریکا، مجازات قتل عمد، حبس ابد یا اعدام است.

دادستانی محلی آتلانتا همچنین اعلام نمود دیگر مأمور پلیسی که همراه با افسر مذکور با مرد سیاهپوست درگیر شده بود، به سه انجام سه جرم متهم شده که شدیدترین آن حمله خشونت بار است.

بر این اساس، برای هر دو مأمور پلیس حکم بازداشت صادر شده است.

شامگاه شنبه (به وقت تهران) بود که دفتر تحقیقات جورجیا به نقل از اداره پلیس شهر آتلانتا از کشته شدن یک مرد سیاه پوست حین پارک خودرو در محوطه یک رستوران خبر داد. تصاویری که از درگیری دو مأمور پلیس با این شخص منتشر شده نشان می دهد آنها بعد از ناکام ماندن در گرفتار کردن وی، با تپانچه برقی به سمت وی شلیک می کنند. پلیس جورجیا اعلام کرده که این شخص بعد از این حادثه به بیمارستان انتقال داده شد، اما بعد از عمل جراحی درگذشت.

این حادثه باعث شد اریکا شیلدز رئیس پلیس آتلانتا همان شب از سمت خود استعفا دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4650

به "اعلام جرم قتل عمد علیه مأمور پلیس قاتل مرد سیاهپوست در آتلانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جرم قتل عمد علیه مأمور پلیس قاتل مرد سیاهپوست در آتلانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید