با تبلیغات بدون مجوز فضای مجازی در گیلان برخورد می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون گردشگری گیلان گفت: فضای مجازی به صورت شبانه روزی توسط دفتر آنالیز و همکاری اداره کل استان برای شناسایی و برخورد با افراد سودجو و گروه های غیرمجاز مورد پایش شبانه روزی قرار می گیرد.

با تبلیغات بدون مجوز فضای مجازی در گیلان برخورد می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، حمیدرضا آذرپور روز پنجشنبه 22 مرداد 99 در جلسه آنالیز تورهای غیرمجاز، خودروهای آفرودی، موتورسیکلت های سنگین و اقدامات پیشگیرانه از انجام حرکات گروهی غیرمجاز با اشاره به این که با بیش از 50 گروه غیرمجاز که در فضای مجازی تبلیغ می کردند، برخورد شده است، اضافه کرد: اگرچه رسیدگی به امور مرتبط با تورهای آفرودی و موتورسواری در حوزه وظایف ذاتی این اداره کل نیست اما دریافت مجوزهای لازم از سوی برگزارکنندگان چنین برنامه هایی با هماهنگی دستگاه های متولی لازم است.

او توضیح داد: تور از نظر سازمان جهانی جهانگردی تعریف مشخصی دارد و هر آنچه که خارج از این تعریف باشد از نظر این اداره کل غیرمجاز بوده و با آن برخورد می گردد.

معاون گردشگری گیلان اظهار داشت: با راه اندازی سامانه ساتگ که حاصل کوشش و همکاری معاونت گردشگری و نیروی انتظامی استان است مسائل ناشی از این گونه فعالیت ها در سطح استان و کشور کاهش پیدا می نماید.

جلسه آنالیز تورهای غیرمجاز، خودروهای آفرودی، موتورسیکلت های سنگین و اقدامات پیشگیرانه از انجام حرکات گروهی غیرمجاز به دعوت معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل گیلان و به درخواست پلیس راه با حضور جانشین پلیس راه، نماینده هدایت و رانندگی، جانشین اداره نظارت بر اماکن، معاون گردشگری، رئیس دفتر آنالیز و همکاری های اداره کل، رئیس هیئت اتومبیل رانی و نماینده اداره کل تربیت بدنی استان برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4986

به "با تبلیغات بدون مجوز فضای مجازی در گیلان برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تبلیغات بدون مجوز فضای مجازی در گیلان برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید