ترس برانکو برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرهای زیادی در خصوص مذاکره با برانکو و نشستن او روی نیمکت تیم ملی به گوش می رسد. اطرافیان برانکو می گویند کار را تمام شده بدانید.

ترس برانکو برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان به شکل عجیب و پر از ابهامی به دنبال خداحافظی با مارک ویلموتس هستند. ولی راه آن، اخراج مربی بلژیکی نیست بلکه باید فضایی برای خداحافظی همراه با توافق و فسخ قرارداد دو طرفه ایجاد گردد وگرنه ویلموتس می تواند با شکایت به فیفا، فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار داده و جدا از دریافت تمام پول خود، غرامت بگیرد و قرارداد سه ساله را به اجرا بگذارد که در این شرایط، فدراسیون با ضرر هنگفتی روبرو خواهد شد.

از سوی دیگر، خبرهای زیادی در خصوص مذاکره با برانکو و نشستن او روی نیمکت تیم ملی به گوش می رسد.اطرافیان برانکو می گویند کار را تمام شده بدانید زیرا با او در چند مقطع مذاکراتی اجرا شده اما تا زمانی که تکلیف ویلموتس معین نگردد، برانکو را به صورت رسمی به ایران دعوت نمی نمایند تا با او قرارداد امضا نمایند.

او این شانس را برای خودش قائل است که دوباره به کمپ تیم ملی برگردد و دوباره کارش را ادامه بدهد. با این حال، برانکو چندان خشنود نیست. او نمی داند فدراسیون فوتبال چه سیاستی را دنبال می نماید. برانکو که تجربه تلخ همکاری با ایرج عرب یکی از مدیران ایرانی را دارد دیگر حاضر به شنیدن وعده نیست و می ترسد که او را دور بزنند از این رو، وقتی حاضر به مذاکره می گردد که فدراسیون فوتبال در خصوص ویلموتس تصمیم نهایی را بگیرد .

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2529

به "ترس برانکو برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس برانکو برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید