ثبت نام 122 نفر برای نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: 122 داوطلب انتخابات مجلس در خراسان جنوبی ثبت نام کردند.

ثبت نام 122 نفر برای نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی

ناصر خوش خبر شنبه شب 16 آذر اظهار کرد: شمار داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی در هفتمین روز نام نویسی تا ساعت 20:30 شنبه 16 آذرماه به 122 نفر رسیده که همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، بیان نمود: 110 نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات که تا این لحظه برای ثبت نام مراجعه کرده اند، مرد هستند و 12 زن نیز برای نامزدی انتخابات نام نویسی کرده اند.

وی اضافه کرد: حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به مرکزیت فرمانداری بیرجند با 40 نفر بیشترین مراجعه برای ثبت نام را داشته و کمترین میزان مراجعه هم مربوط به حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه به مرکزیت نهبندان با 24 نفر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تعداد مراجعات به ثبت رسیده در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه 27 نفر و حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه نیز 31 نفر است.

وی درباره میزان تحصیلات داوطلبان اضافه کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان سه نفر لیسانس، 87 نفر فوق لیسانس و 20 نفر مدرک دکترا دارند و تحصیلات 12 نفر نیز حوزوی است.

خوش خبر اظهار کرد: از مجموع افرادی که تا این لحظه ثبت نام آنان نهایی شده، 24 نفر سابقه داوطلبی و 7نفر سابقه کنندگی دارند.

وی با بیان اینکه 84 نفر از این افراد زیر 50 سال و 38 نفر نیز بالای 50 سال سن دارند، بیان نمود: ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 امروز 16 آذرماه بود که همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه دهم آذر در فرمانداری های حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی یادآور شد: خراسان جنوبی 11 شهرستان و چهار حوزه انتخابیه شامل بیرجند، درمیان و خوسف، قاینات و زیرکوه، نهبندان و سربیشه و فردوس، طبس، سرایان و بشرویه دارد که داوطلبان در این استان به فرمانداری های بیرجند، قاینات، فردوس و نهبندان مراجعه می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2652

به "ثبت نام 122 نفر برای نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 122 نفر برای نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید