حذف نیم سال پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس مجاز شد

به گزارش پرسینا بلاگ، دانشگاه تربیت مدرس، امکان حذف نیم سال پژوهشی در نیمسال دوم تحصیلی 99- 98 را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه فراهم کرد.

حذف نیم سال پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس مجاز شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، با توجه به شرایط خاص ادامه فعالیت های پژوهشی در نیم سال دوم سال تحصیلی 99-1398 بنا بر احتمال مخاطره ابتلا به ویروس کرونا، تمامی دانشجویانی که با رعایت شرایط زیر در حال تکمیل پروژه خاتمه نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری قرار دارند، می توانند صرفا تا خاتمه خرداد ماه 1399 با تکمیل فرم درخواست، نسبت به حذف نیمسال پژوهشی اقدام نمایند.

حذف نیم سال به دلیل عدم فعالیت پژوهشی صرفا در نیمسال دوم تحصیلی 99- 1398 و به دلیل تقارن با ایام اوج همه گیری و احتمال ابتلا به بیماری کرونا قابل استفاده بوده و به هیچ عنوان در نیمسال های آینده یا تداوم وضع موجود قابل استناد و بهره برداری نخواهد بود.

شرایط درخواست حذف نیم سال

دانشجو باید در مدت سنوات مجاز تحصیل و تمدید های مقرر طبق آیین نامه های آموزشی وزارتخانه و شیوه نامه های تمدید کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه باشد، دانشجو باید انتخاب واحد نموده باشد و پروپوزال مصوب در سامانه گلستان داشته باشد.

فرآیند ثبت درخواست و پیگیری حذف نیم سال

هر دانشجو مکلف به تکمیل فرم درخواست و پیگیری لازم (ترجیحاً غیر حضوری) * از استاد راهنما و گروه آموزشی به منظور اخذ تأییدات مربوطه و ارسال آن به آموزش دانشکده است، حداکثر زمان ثبت درخواست حذف نیمسال به دلیل عدم فعالیت پژوهشی تا خاتمه خرداد 1399 بوده و به درخواست ها پس از این مهلت ترتیب اثر داده نخواهد شد.

با تکمیل فرم پیوست، دانشجو متعهد می گردد در صورت حذف نیمسال تحصیلی هیچگونه فعالیت پژوهشی نداشته باشد. در غیر این صورت، نیمسال مورد تقاضا در سنوات تحصیلی دانشجو مجدد لحاظ خواهد شد و به عنوان بخشی از تعهدات آموزش رایگان وی در نظر گرفته می گردد.

برای ارایه درخواست در قالب تکمیل فرم پیوست نیازی به حضور دانشجو در محل دانشکده نبوده و لازم است ضمن تکمیل فرم مربوط به وسیله ارسال دورنگار، ایمیل و... درخواست خود را برای استاد راهنما ارسال نموده و پیگیری لازم را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4599

به "حذف نیم سال پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس مجاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف نیم سال پژوهشی در دانشگاه تربیت مدرس مجاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید