خبرنگاران سه رکورد ملی ورزشی در استان فارس به ثبت رسید

به گزارش پرسینا بلاگ، شیراز-خبرنگاران - دبیر کمیته ثبت رکوردهای ورزشی کشور اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن سه رکورد ملی ورزشی توسط ورزشکاران این استان در کشور به ثبت رسید.

خبرنگاران سه رکورد ملی ورزشی در استان فارس به ثبت رسید

علیرضا غلامیان چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این رکورد گیری ها با حضور هادی رضایی رییس کمیته ثبت رکورد کشور و داوران فدراسیون ورزش های همگانی به ثبت رسید.

برادران محکم رکورد دار شدند

مطفی محکم رکورد دار 1349 حرکت پشت بازو و با وزنه 20 کیلو گرمی

وی افزود: مصطفی محکم ورزشکار شیرازی پیروز به ثبت رکورد تعداد 1349حرکت پشت بازو با وزنه 20کیلوگرمی در مدت زمان یک ساعت شد و رکورد بسیا ر خوبی از خود به جای گذاشت .

بارفیکس با انگشت

غلامیان ادامه داد: همچنین مرتصی محکم پیروز شد در مدت زمان یک دقیقه با انگشت 20 حرکت بارفیکس انجام دهد و کاری ماندگار را از خود به جای بگذارد .

مرتضی محکم با انگشتانش 20 حرکت بارفیکس را انجام داد و رکورد زد

شکستن 832 سنگ مرمر با تیغه دست

علیرضاغلامیان اضافه نمود:ایمان حکمت آرا ورزشکار فسایی پیروز به ثبت رکورد شکستن 832 عدد سنگ مرمر قرنیز با تیغه دست در مدت زمان 1 دقیقه در شهرستان فسا شد.

وی افزود: این ورزشکار فسایی 832 قطعه سنگ را در 60 قسمت 14 طبقه را شکست تا رکورد بسیار خوبی را در کشور برای استان فارس به ارمغان بیاورد.

دبیر ثبت رکوردهای ورزشی کشور تاکید نمود: با ثبت این سه رکورد در مجموع ورزشکاران فارس با به جای گذاشتن 25 رکورد در حرکت های مختلف ، پرچمدار کشور هستند که افتخار بزرگی برای این استان محسوب می گردد .

غلامیان گفت : این رکورد گیری هابا همکاری هیات ورزش های همگانی فارس ، فدراسیون همگانی و هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی فارس به ثبت رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6681

به "خبرنگاران سه رکورد ملی ورزشی در استان فارس به ثبت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه رکورد ملی ورزشی در استان فارس به ثبت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید