داور با صدای بازیکنان پرسپولیس سوت زد، یک غفلت کردیم و گل خوردیم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در نشست خبری آنلاین پس از شکست یک بر صفر پیکان تهران مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی برابر پرسپولیس که چهار سال قهرمان بلامنازع فوتبال ما است و نایب قهرمان آسیا شده، سخت است. فضاهای لازم را خیلی خوب بسته بودیم و نگذاشتیم موقعیتی ایجاد کنند. در یک تک موقعیت به گل رسیدند و غفلت کردیم.

داور با صدای بازیکنان پرسپولیس سوت زد، یک غفلت کردیم و گل خوردیم

وی اضافه کرد: می توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم. بهترین موقعیت ما را سیدجلال حسینی با آن تجربه و سن و سال خنثی کرد. او بازیکن واقعاً با کیفیت و خوبی است. بچه های ما هم خوب عمل کردند. در نیمه اول مالکیت برای پرسپولیس بود ولی موقعیت نداشت. فرصت ما حتی بهتر از پرسپولیس بود ولی بازی را واگذار کردیم.

سرمربی پیکان تاکید کرد: تیم ما در همه خطوط مشکل دارد و باید تقویت شویم تا نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم.

تارتار درباره تاکتیک تیمش که غالبات پرتاب اوت و اعتراضش به داور روی توپ های محوطه جریمه بود، گفت: بازی را ببینید متوجه می شوید تاکتیک های دیگری هم داریم. امسال دو گل با پرتاب اوت زده ایم. بازی های خوبی هم به نمایش گذاشته ایم.

سرمربی پیکان اظهار کرد: در بازی امروز داور مسابقه یک مقدار تحت نام حریف بود. داور هر موقع احساس می کرد توپی که روی دروازه پرسپولیس ایجاد خطر می کند، با صدای بازیکنان حریف سوت می زد. امیدوارم درست سوت زده باشد. یک صحنه هم مشکوک به پنالتی بود. برای داور آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره ایجاد شائبه از صحبت هایش درباره احساس خطر داور گفت: من نگفتم کسی احساس خطر می کرد! شاید داور درست قضاوت کرده باشد. آقای عادل از داوران با کیفیت است و شاید ما اشتباه کرده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6796

به "داور با صدای بازیکنان پرسپولیس سوت زد، یک غفلت کردیم و گل خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور با صدای بازیکنان پرسپولیس سوت زد، یک غفلت کردیم و گل خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید