درخشان: توافق نهایی با نفت مسجدسلیمان داشته ام و کار تمام شده است، امیدوارم به این جوانان یاری کنیم

به گزارش پرسینا بلاگ، گزینه اصلی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان گفت که توافقات نهایی را با مسئولان این باشگاه خوزستانی داشته است.

درخشان: توافق نهایی با نفت مسجدسلیمان داشته ام و کار تمام شده است، امیدوارم به این جوانان یاری کنیم

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پذیرش راهنمایی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نفت تیم جوانی است. امیدواریم به این جوانان یاری کنیم، با استفاده از تجربه خود بتوانیم تیم را نگه داریم و مسائل فنی آنها را توسعه دهیم. ان شاءالله بتوانیم از داشته های خود به خوبی استفاده کنیم و از بچه های بومی مسجدسلیمان هم بهره ببریم. آنها یاری می نمایند تیم شان سر و سامان بگیرد و نفت کیفیت بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه به یاری مربیان بومی مسجدسلیمان احتیاج دارد، توضیح داد: ما می دانیم به تنهایی پیروز نمی شویم. از این عزیزان انتظار داریم به تیم خود یاری نمایند و حتماً از مربیان بومی استفاده خواهیم کرد.

گزینه نهایی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان در خصوص عقد قرارداد با این باشگاه و نیز انتخاب دستیارانش به خبرنگاران گفت: امیدوارم با مشورت باشگاه و نظرات مدیران بتوانیم از این عزیزان استفاده کنیم. توافقات نهایی اجرا شده و یک توافق نامه را هم امضا کردیم. فکر می کنم کار تمام شده است. البته هنوز مربیان تیم انتخاب نشده اند و مشغول آنالیز هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

درخشان درباره مسائل اقتصادی باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: کدام تیم است که مسئله ای نداشته باشد؟ بدبختی فوتبال این است که همه تیم ها مشکل دارند؛ از پرسپولیس تا آخرین تیم لیگ.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6622

به "درخشان: توافق نهایی با نفت مسجدسلیمان داشته ام و کار تمام شده است، امیدوارم به این جوانان یاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: توافق نهایی با نفت مسجدسلیمان داشته ام و کار تمام شده است، امیدوارم به این جوانان یاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید