دستگیری سارق دوربین های یوز آسیایی

به گزارش پرسینا بلاگ، همشهی آنلاین:فردی که اقدام به سرقت دوربین های مداربسته اطراف محوطه نگهداری یوزهای آسیایی در پارک طبیعت پردیسان کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری سارق دوربین های یوز آسیایی

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت دو بامداد هفدهم شهریورماه امسال خبری مبنی بر سرقت دوربین های مداربسته واقع در محوطه نگهداری از یوزهای آسیایی در پارک طبیعت پردیسان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که درپی آن عوامل کلانتری مرزداران به محل اعلام شده اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل و بررسی موضوع، عوامل حراست سازمان حفاظت محیط زیست گفتند فردی را که اقدام به سرقت دوربین های مداربسته اطراف محوطه نگهداری از یوزهای آسیایی کرده است، دستگیر کرده اند که این فرد به ماموران تحویل داده شد.

در ادامه با انتقال متهم به کلانتری، وی ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، اما زمانی که وسایل همراهش مورد بررسی قرار گرفت، یک دستگاه دوربین مداربسته از این فرد کشف و ضبط شد که به همین دلیل متهم زبان به اعتراف باز کرد و گفت که با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 به پارک پردیسان آمده و اقدام به سرقت سه دستگاه دورین مداربسته از اطراف محوطه نگهداری از یوزهای آسیایی کرده است.

با اعتراف متهم که 28 سال سن داشت، خودروی این فرد نیز مورد بررسی قرار گرفته و دو دوربین مداربسته که در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا گفت که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این فرد در حال انجام است و متهم دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده روانه دادسرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1485

به "دستگیری سارق دوربین های یوز آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارق دوربین های یوز آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید