دومین کلین شیت دروازه بان جوان ذوب آهن در سومین بازی

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر پیروز شد در دیداری نزدیک میهمانش فولاد خوزستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و تاحدودی به وضعیتش در جدول سر و سامان دهد.

دومین کلین شیت دروازه بان جوان ذوب آهن در سومین بازی

در این ملاقات معراج اسماعیلی دروازه بان جوان و ملی پوش امید این تیم برای سومین بار در این فصل درون دروازه این تیم ایستاد تا در سومین تجربه حضورش در ترکیب سبز پوشان، دومین کلین شیت خود را ثبت کند که این می تواند آمار خوبی برای او باشد.

اسماعیلی که از اعضای اصلی تیم فوتبال امید ایران است برای اولین بار در هفته نهم مقابل شاهین بوشهر به میدان رفت که سبز پوشان در آن بازی به رجحان 2 بر صفر رسیدند. وی سپس در هفته دهم مقابل ماشین سازی به بازی گرفته شد که اصفهانی ها در ملاقاتی عجیب و در حالی که تا واپسین دقایق یک بر صفر از حریف پیش بودند، تن به شکست 2 بر یک دادند.

سنگربان جوان ذوب آهن شب گذشته برای سومین بار در ترکیب تیمش نهاده شد و شاگردان منصوریان به پیروزی یک بر صفر رسیدند تا دومین کلین شیت اسماعیلی در سومین بازی اش شکل بگیرد. هر دو کلین شیت اسماعیلی هم در ملاقاتهای خانگی و در فولادشهر ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2496

به "دومین کلین شیت دروازه بان جوان ذوب آهن در سومین بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کلین شیت دروازه بان جوان ذوب آهن در سومین بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید