رئال مادرید به رونالدو تبریک گفت

به گزارش پرسینا بلاگ، باشگاه رئال مادرید به مهاجم سابق خود و ستاره حال حاضر تیم فوتبال یوونتوس بابت رکورد جدیدش تبریک گفت.

رئال مادرید به رونالدو تبریک گفت

به گزارش خبرنگاران، باشگاه رئال مادرید با انتشار پیامی در سایت رسمی خود به کریستیانو رونالدو بابت تبدیل شدن او به بهترین گلزن تاریخ فوتبال دنیا تبریک گفت.

رونالدو دو سه هفته پیش رکورد پله برای گلزنی در بازی های رسمی را شکست اما ظاهراً اختلاف نظر بر سر تعداد گل های او سبب شده بود که بعضی تا بازی شب گذشته او را بهترین گلزن تاریخ فوتبال ندانند.

در واقع بعد دو از گل ستاره 35 ساله در پیروزی 2 بر یک بازی شب گذشته (سه شنبه) یوونتوس مقابل اینتر در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در استادیوم سن سیرو بود که نشریه مارکا آمار گل های رونالدو را 763 مورد و او را بهترین گلزن تاریخ فوتبال دنیا بیان کرد.

سایت باشگاه رئال مادرید هم به همین مناسبت پیامی با این مضمون منتشر کرد: بهترین گلزن تاریخ باشگاه ما و اکنون بهترین گلزن تاریخ فوتبال دنیا. کریستیانو تبریک.

با این وجود هنوز اختلاف آمار درباره گل های رونالدو و تبدیل شدن او به بهترین گلزن تاریخ دنیا ادامه دارد چرا که اتحادیه فوتبال جمهوری چک آمار گل های اسطوره این کشور، ژوزف بیکان را 821 مورد اعلام نموده و پله هم تعداد گل هایش را به یک هزار و 283 مورد تصحیح کرد که به نظر می رسد او در این آمار گل های خود در بازی های محبت آمیز را هم لحاظ نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6521

به "رئال مادرید به رونالدو تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید به رونالدو تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید