برطرف مسائل و نارسایی های زیرساخت های مخابراتی در کوتاه ترین زمان

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری، خواهان برطرف مسائل و نارسایی های زیرساخت های مخابراتی در کوتاه ترین زمان شد.

برطرف مسائل و نارسایی های زیرساخت های مخابراتی در کوتاه ترین زمان

به گزارش از ، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مسائل و نارسایی های زیرساخت های مخابراتی در استان، تشکیل کارگروه رفع این مسائل را در کوتاه ترین زمان خواهان شد.

او اضافه نمود: با گذشت چند دهه از شکل گیری خدمات مخابرات به ویژه اپراتور همراه اول، هنوز در مرکز استان با نارسایی ها و محدودیت هایی روبرو هستیم که این موضوع جایز نیست و باید در رفع آن همکاری و هم افزایی بین دستگاهی شکل گیرد.

وجود 747 هزار مشترک فعال اینترنت

نصیری اضافه نمود: هنوز در شهرکرد نقاط کوری وجود دارد که آنتن دهی و دسترسی مردم به خدمات اینترنتی را با چالش روبرو نموده است، از همین رو می طلبد در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم این مسائل در کارگروه مربوطه آنالیز و سریع رفع گردد.

او با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش فراوری گفت: تکلیف همه ما گام برداشتن در راستای رونق فراوری است، و باید کوشش کنیم واحد های راکد و نیمه تعطیل به چرخه فراوری برگردند، همچنین مسائل واحد های در آستانه ورشکستگی احصا گردد.

نصیری اضافه نمود: تعدادی از واحد های فراوریی به علت بدهی از سوی بانک ها تملک شده اند، نباید اجازه دهیم این واحد ها بیشتر از این دچار خسارت شوند.

او ادامه داد: اعتبارات خوبی در حوزه بند الف تبصره 18 در بخش کشاورزی و صنعت به استان اختصاص داده شده است که باید از این ظرفیت در راستای یاری و حمایت از واحد های فراوریی به نحو مطلوبی بهره گیری گردد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4607

به "برطرف مسائل و نارسایی های زیرساخت های مخابراتی در کوتاه ترین زمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل و نارسایی های زیرساخت های مخابراتی در کوتاه ترین زمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید