رونمایی از چشم انداز مالی و اجتماعی 34 ولایت افغانستان

به گزارش پرسینا بلاگ، مصطفی مستور، وزیر اقتصاد افغانستان، چشم انداز مالی و اجتماعی 34 ولایت این کشور را به گونه رسمی رونمایی کرد.

رونمایی از چشم انداز مالی و اجتماعی 34 ولایت افغانستان

به گزارش ، مصطفی مستور، وزیر اقتصاد افغانستان، چشم انداز مالی و اجتماعی 34 ولایت این کشور را به گونه رسمی رونمایی کرد.

وی در مراسم رونمایی از چشم انداز مالی ولایت های افغانستان گفت: این چشم انداز با هدف داشتن یک منبع دقیق معلوماتی از وضعیت مالی و اجتماعی ولایت ها برای برنامه سازان، پژوهشگران، تحلیلگران مالی و اجتماعی، ادارات دولتی، موسسات غیر دولتی، جامعه مدنی، نهادهای خیریه، دانشجویان و نویسندگان تهیه شده است.

وی اضافه نمود: برنامه گذاران می توانند با استفاده از این چشم انداز، برنامه های انکشافی خود را به صورت معیاری و دقیق طرح و ترتیب کرده و موثریت تطبیق فعالیت های انکشاف مالی و اجتماعی شان را با نظرداشت وضعیت جغرافیایی ولایت مربوط، تحلیل و آنالیز کنند.

مستور اظهار داشت: چشم انداز مالی و اجتماعی ولایات در هشت فصل ترتیب شده که در آن معرفی ولایت، وضعیت انکشافی ولایت، بودجه انکشافی ولایت و مصرف آن و تشریح خلاصه برنامه های ملی دارای اولویت و شاخص های عمده مالی و اجتماعی ولایت مورد بحث قرار گرفته است.

وزیر اقتصاد افغانستان توضیح داد که چشم انداز مالی و اجتماعی ولایات هر سال تجدید چاپ می یابد و کوشش بر آن است که این اسناد در سال های پیش رو، قبل از بودجه سازی سالانه تکمیل گردد تا بودجه مطابق نیازمندی های ولایت ها ترتیب گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1572

به "رونمایی از چشم انداز مالی و اجتماعی 34 ولایت افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از چشم انداز مالی و اجتماعی 34 ولایت افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید