غیبت بدمینتون ایران در مسابقات جوانان دنیا بخاطر مسائل اقتصادی

به گزارش پرسینا بلاگ، دبیرفدراسیون بدمینتون دلیل غیبت ایران در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا را مسائل اقتصادی مطرح نمود.

غیبت بدمینتون ایران در مسابقات جوانان دنیا بخاطر مسائل اقتصادی

به گزارش خبرنگاران، مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان دنیا در اندونزی در حال برگزاری است و بر خلاف سال گذشته، ایران نماینده ای در این مسابقات ندارد. سال گذشته امیر جباری و ثمین عابد خجسته در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا که در اسپانیا برگزار گردید، نمایش خوبی از خود نشان دادند اما در سال 2017 شاهد غیبت بازیکنان ایران بودیم.

علی موذن دبیر فدراسیون بدمینتون در تبادل نظر با خبرنگاران درباره غیبت ایران در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا2017 در اندونزی اعلام کرد: معمولا در مسابقات شرکت می کردیم اما سال جاری به دلیل مسائلی که داشتیم شرکت نکردیم و بازیکنان برای مسابقات بین المللی جوانان که در ایران برگزار می گردد، آماده خواهند شد.

او در پاسخ به این پرسش که منظور از مسائل مسائل اقتصادی است، تاکید نمود: بله، معمولا مسائل اقتصادی است.

موذن در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بهتر نبود جوانان در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت می کردند تا تجربه بیشتری به دست آوردند، توضیح داد: مسابقات بین المللی دیگری را برنامه ریزی نموده ایم و تیم را اعزام می کنیم. ابتدا باید در جلسه تیمهای ملی تصمیم گیری کنیم بعدا اعلام خواهیم کرد کدام مسابقات را برای آنها در نظر گرفته ایم.

او در خصوص برگزاری اولین مسابقات بین المللی جوانان در ایران نیز گفت: ایران برای اولین مرتبه چنین مسابقاتی را در رده سنی جوانان برگزار می نماید. دعوتنامه ها را برای فدراسیون دنیای فرستادیم و مسابقات هم در سایت فدراسیون دنیای قرار گرفته و کشور ها تا دوم آبان فرصت دارند تا اعلام آمادگی نمایند. مسابقات هم اول تا چهارم آذر در دو بخش دختران و پسران به میزبانی سمنان برگزار می گردد. از ایران نیز تیم ملی دختران و پسران و یک تیم منتخب در این مسابقات شرکت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3179

به "غیبت بدمینتون ایران در مسابقات جوانان دنیا بخاطر مسائل اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت بدمینتون ایران در مسابقات جوانان دنیا بخاطر مسائل اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید