فرودگاه گرگان آمادگی نشستن هواپیماهای سنگین مسافربری را دارد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسین اسفندیاری شامگاه دوشنبه در حاشیه کلنگ زنی و افتتاح طرح های فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دو طرحی که در فرودگاه گرگان امروز به بهره برداری رسید این فرودگاه قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای سنگین را دارد.

فرودگاه گرگان آمادگی نشستن هواپیماهای سنگین مسافربری را دارد

وی با بیان این که فرودگاه به حد فرودگاه های بین المللی رسیده، اضافه نمود: فرودگاه گرگان از زمانی آغاز به کار در توسعه استان گلستان نقش داشته و ما برای آینده بهتر این فرودگاه برنامه های زیادی را در برنامه قرار داده ایم.

اسفندیاری ادامه داد: نصب دو سامانه اصلی فرودگاهی، سامانه جهت یابی و سامانه فرود صورت گرفته است.

وی گفت: باند فرودگاه گرگان توسعه یافته و تاکنون برا نشستن هواپیمایی سنگین مسافربری تا هواپیما 747 قابلیت نشست و برخاست دارد.

اسفندیاری تاکید نمود: ضرورت منطقه پروازی یکی از طرح هایی است که کلنگ توسعه کار در فرودگاه امروز زده شد و ساخت ترمینال هم در بیش از 9 هزار مترمربع وسعت با 93 درصد پیشرفت در حال ساخت است و با خرید تجهیزات تا سال آینده آماده بهره برداری می گردد.

اسفندیاری با اشاره به این که کمبودی در این فرودگاه احساس نمی کنیم، گفت :تا سال ها این فرودگاه برای سفر مسافران جوابگو خواهد بود و اگر مسئولان به دنبال صادرات و واردات بار باشند با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهیم دادیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 67

به "فرودگاه گرگان آمادگی نشستن هواپیماهای سنگین مسافربری را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه گرگان آمادگی نشستن هواپیماهای سنگین مسافربری را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید