فیفا استعفای مهدی تاج را پذیرفت

به گزارش پرسینا بلاگ، نام حیدر بهاروند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سایت فیفا درج شده است. موضوعی که نشان از پذیرش استعفای مهدی تاج از سوی فیفا دارد.

فیفا استعفای مهدی تاج را پذیرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در صفحه تیم ملی فوتبال ایران در سایت رسمی فیفا که مشخصات فدراسیون فوتبال ایران نیز وجود دارد نام حیدر بهاروند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران درج شده است و این بدان معنا است که استعفای مهدی تاج از فدراسیون فوتبال ایران مورد تایید این نهاد قرار گرفته است و از نگاه فدراسیون جهانی فوتبال حیدر بهاروند رییس فدراسیون فوتبال ایران است.

البته نام مهدی تاج همچنان به عنوان عضو کمیته سازماندهی مسابقات فیفا در این سایت موجود است.

  • اعلام جرم سازمان بازرسی علیه سه رییس سابق فدراسیون فوتبال

8 دی ماه امسال بود که مهدی تاج بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری قلبی، به توصیه پزشکان از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا داد تا بعد از سه سال و نیم مدیریت بر این فدراسیون، جایگاه ریاست را ترک کند و مطابق اساسنامه فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند به عنوان نایب رییس فدراسیون جانشین او شد تا انتخابات فدراسیون را برگزار کند.

هرچند فیفا هم بهاروند را رییس فدراسیون ایران می داند اما هم چنان در مکاتبات فدراسیون فوتبال و اخبار رسمی این فدراسیون از او به عنوان سرپرست یاد نمی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3076

به "فیفا استعفای مهدی تاج را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا استعفای مهدی تاج را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید