قلعه نویی: نورافکن معرفت به خرج داد، چمن نقش دنیا برای تیم ما سم است

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی سپاهان می گوید با توجه به اینکه تیمش روی زمین بازی می نماید، شرایط چمن استادیوم نقش دنیا برای تیمش سم است.

قلعه نویی: نورافکن معرفت به خرج داد، چمن نقش دنیا برای تیم ما سم است

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان پس از فزونی 2 بر صفر تیمش برابر تراکتور در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: تیم من برده است و می خواهم گلگی کنم. انتظار دارم طرفداران استادیوم را پر نمایند و همچنین این زمین برای سپاهان که روی زمین بازی می نماید سم است. نقش دنیا چمن خوبی دارد اما زیرسازی آن خراب است.

او اضافه نمود: از نورافکن تشکر می کنم زیرا تیم پزشکی ما به او گفته بود نباید بازی کنی تا با سلامت کامل به اردوی تیم ملی برود اما او بازی کرد و معرفت به خرج داد و حتی امکان داشت مصدوم گردد. تیم یک دل و با معرفتی داریم؛ از مهدی کیانی گرفته تا رسول نویدکیا.

وی ادامه داد: به بازیکنانم و تیم حریف تبریک می گویم. در نیمه نخست خوب نبودیم و چند اشتباه داشتیم که امکان داشت گل بخوریم. امیدوارم بعد از این تعطیلات مصدومانمان برگردند و با تیم کامل لیگ را ادامه دهیم. تیم خوبی داریم و لیاقت صدرنشینی را داریم و دو مساوی هم که گرفتیم، حق مان نبوده است.

قلعه نویی درباره تعویضش در دقیقه 23 گفت: وقتی دیدیم تیم مان ریتم ندارد، باید تعویض می کردیم. همه تعویض ها برای این نیست که بازیکن بد بازی می نماید. وقتی بازیکن مصدوم می گردد یا آهنگ تیم اجرا نمی گردد، فرقی نمی نماید چه دقیقه ای باشد و مربی باید به راهنمایی تیمش یاری کند.

سرمربی سپاهان در مورد مصدومیت قربانی گفت: علی امروز خیلی خوب بود و تمام سر ها را زد و چند فرصت را هم ایجاد کرد.

وی درباره عملکرد رسول نویدکیا شرح داد: وقتی رسول به بازی آمد فشار تیم حریف را گرفت و ما را به تیم برگرداند. در مس کریمان بازیکن خوب تیم من بود. شاید نتواند همه بازی ها را به ما یاری کند اما قداست این بازیکن برای ما مهم است.

همچنین قلعه نویی در ابتدای نشست خبری خود درباره درگیری خبرنگاران با دنیزلی و مدیررسانه ای تراکتور گفت: ما باید میزبان خوبی باشیم. خبرنگاران نباید نشست را تحریم می کردند و باید با احترام با سرمربی حریف برخورد می کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2325

به "قلعه نویی: نورافکن معرفت به خرج داد، چمن نقش دنیا برای تیم ما سم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: نورافکن معرفت به خرج داد، چمن نقش دنیا برای تیم ما سم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید