قوانین جدید گوگل درباره اخبار جعلی انتخابات

به گزارش پرسینا بلاگ، گوگل قوانین خود را آپدیت نموده و تبلیغات مشتریانی را که به ترویج اخبار جعلی درباره انتخابات یاری می نمایند منع نموده است.

قوانین جدید گوگل درباره اخبار جعلی انتخابات

گوگل سعی دارد فعالیت های مشتریان تبلیغاتی که کسب و کار مشکوکی دارند را محدود کند و به همین دلیل قوانین خود را آپدیت نموده است. قوانین آپدیت شده گوگل از یکم سپتامبر اجرایی می گردد.

طبق اطلاعات موجود، دو آپدیت در قوانین جدید گوگل انتشار اخبار جعلی درباره انتخابات ریاست جمهوری را کنترل می نماید. سخنگوی گوگل در این باره می گوید: طی چند سال گذشته ما با هدف جلوگیری از دخالت های خارجی و هدف دریافت افراد و همچنین افزایش شفافیت در انتخابات، قوانین امنیتی در مورد تبلیغات سیاسی را وضع کردیم. امروز برای تقویت این کوشش ها قوانین مان را ارتقا دادیم تا از گسترش اطلاعات جعلی به وسیله تبلیغات جلوگیری کنیم.

برهمین اساس، قوانین جدید گوگل همکاری با مشتریان تبلیغاتی را منع نموده که نقش خود در انتشاراخبار جعلی سیاسی را پنهان می نمایند. این آپدیت به گوگل اجازه می دهد اقداماتی علیه کل شبکه حساب های کاربری متصل به یکدیگر را انجام دهد.

دومین آپدیت قوانین گوگل همکاری با مشتریان تبلیغاتی را منع می نماید که اطلاعات را به شیوه غیر قانونی (به وسیله هک یا دسترسی غیرمجاز به مخازن دیجیتالی) جمع آوری نموده اند تا مردم را برای کلیک روی تبلیغات فریب دهند.

پیش از این گوگل تبلیغات مربوط به ادعاهای خطرناک درباره جلوگیری و درمان کووید19 را ممنوع نموده بود. اما قوانین جدید به طور وسیع تر نظریه های توطئه را در برمی گیرد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4933

به "قوانین جدید گوگل درباره اخبار جعلی انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین جدید گوگل درباره اخبار جعلی انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید