مادورو دستور بازگشایی کنسولگری ونزوئلا در آمریکا را صادر کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نیکلاس مادور رئیس جمهوری ونزوئلا دستور بازگشایی کنسولگری این کشور در میامی آمریکا را صادر کرد.

مادورو دستور بازگشایی کنسولگری ونزوئلا در آمریکا را صادر کرد

بر اساس این گزارش، مادورو طی سخنانی در دادگاه عالی این کشور با تاکید بر اینکه انتخابات این کشور باید به صورت آزادانه برگزار گردد، دستور بازگشایی کنسولگری این کشور در میامی جایی که تعداد قابل توجهی از شهروندان ونزوئلایی مقیم آمریکا در آنجا زندگی می نمایند را صادر کرد.

مادورو گفت: من هدایت های لازم را برای اقدام سریع برای گگرددن کنسولگری (ونزوئلا) در میامی را به وزیر خارجه نموده ام تا تمامی ونزوئلایی ها بتوانند پیروز به شرکت در انتخابات شوند.

وی تاکید نمود: در ونزوئلا ما هیچ کودتایی نداریم. انتخابات ریاست جمهوری در ونزوئلا برگزار می گردد و مردم آزادانه تصمیم می گیرند که چه کسی را به عنوان رئیس جمهوری خود انتخاب نمایند.

گفتنی است که گروه لیما که متشکل از 14 کشور عضو آمریکای لاتین به علاوه کانادا است روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام نموده بود که انتخابات ونزوئلا که قرار است آوریل امسال میلادی برگزار گردد، به دلیل عدم وجود امکان شرکت تمامی مردم این کشور به ویژه آن دسته از شهروندان ونزوئلا که در آمریکا زندگی می نمایند و همچنین وجود تعداد زیادی زندانی سیاسی در این کشور آزادانه و دمکراتیک نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2083

به "مادورو دستور بازگشایی کنسولگری ونزوئلا در آمریکا را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو دستور بازگشایی کنسولگری ونزوئلا در آمریکا را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید