مایکروسافت تصمیمی برای اجباری کردن واکسن ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، مایکروسافت در مقطع فعلی قصد ندارد واکسن را برای کارمندانی که به محل کار برمی گردند، اجباری کند.

مایکروسافت تصمیمی برای اجباری کردن واکسن ندارد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، کرت دِل بِن، مدیر مایکروسافت که مسئول واکنش داخلی به همه گیری ویروس کروناست، به کارمندان این شرکت اظهار داشت مایکروسافت در حال حاضر قصد ندارد واکسن را برای کارمندانی که به دفتر برمی گردند، اجباری کند.

وی که نایب رییس استراتژی، مهندسی خدمات اصلی و فعالیتهای مایکروسافت است، اظهار کرد: ما بر این باوریم که واکسن مطمئن و موثر است و نخستین کاری که می خواهیم انجام دهیم، تشویق کارمندان به تزریق واکسن است زیرا به وسیله است که می توانیم شرایط فعلی را پشت سر بگذاریم. با این حال در مقطع فعلی، انتظار نداریم واکسن را اجباری کنیم مگر این که دولت محلی واکسیناسیون را الزامی نماید.

شرکت آمازون در حال لابی است تا واکسیناسیون کارکنانی که در انبارهای این شرکت کار می نمایند، تسریع گردد. فیس بوک به کارمندانش اعلام نموده ملزم به زدن واکسن پیش از بازگشت به دفاتر این شرکت نخواهند بود. آنالیز اخیر از مدیران عامل فعلی و سابق بعضی از شرکتهای عظیم نشان داده که بیشتر آنها با ایده اجباری شدن واکسن موافق هستند.

مایکروسافت پیش از این اعلام نموده بود قصد ندارد تا ژوییه بیشتر کارمندانش را به محل کار برگرداند و سیاست کاری انعطاف پذیر جدیدی معرفی نموده بود که به بعضی از کارمندان اجازه می دهد نصف ساعت کاری خود را به صورت دورکاری سپری نمایند.

مایکروسافت معتقد است کارکنان ضروری، کسانی که پیش از بازگشایی دفاتر ملزم بوده اند در محل کار حاضر باشند، در توزیع واکسن از سوی دولتها در اولویت قرار خواهند گرفت.

دِل بِن گفت: مایکروسافت یک منبع مرکزی ایجاد می نماید که کارمندان می توانند به وسیله آن اطلاعات درباره توزیع محلی واکسن را دریافت نمایند. در این بین مایکروسافت با دولت ایالت واشنگتن همکاری می نماید تا از دفاتر مرکزی این شرکت برای تزریق واکسیناسیون استفاده گردد. برد اسمیت، رییس مایکروسافت با اعلام این خبر، گفت: دفاتر این شرکت محلی برای مردم جامعه و نه تنها کارمندان مایکروسافت خواهد بود.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، مایکروسافت به اوراکل، سلزفورس و شرکتهای دیگری پیوسته که پاسپورتهای واکسیناسیون دیجیتالی می سازند تا مردم بتوانند ثابت نمایند در برابر ویروس ایمن شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6431

به "مایکروسافت تصمیمی برای اجباری کردن واکسن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت تصمیمی برای اجباری کردن واکسن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید