مراتب ثبت یک اثر میراث طبیعی به استاندار اردبیل ابلاغ شد

به گزارش پرسینا بلاگ، در نامه ایی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مراتب ثبت یک اثر طبیعی در فهرست میراث ملی به اکبر بهنام جو استاندار اردبیل ابلاغ شد.

مراتب ثبت یک اثر میراث طبیعی به استاندار اردبیل ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران، در متن نامه علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استاندار اردبیل آمده است:

در اجرای تبصره ماه 2 قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب دی ماه 1382 و آیین نامه اجرایی آن، مصوب چهارم مرداد 1384 به شماره 26975/ت 32925ه، هیئت محترم وزیران با موضوع ثبت میراث طبیعی ارزشمند کشور در فهرست میراث طبیعی ملی؛ درختان چنار کهنسال پیربابای روستای انار واقع در استان اردبیل، شهرستان مشکین شهر، بخش مشکین شرقی، شهر لاهرود، روستای انار پس از تشریفات قانونی لازم به شماره 467 مورخ 97/5/20 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسید، ابلاغ می گردد.

اثر مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه، تحت نظارت و حمایت این سازمان است و تدوین ظوابط حفاظتی و معین عرصه و حریم این اثر بر عهده این سازمان خواهد بود، هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر در اصالت اثر گردد، ممنوع است.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب جهت اطلاع و اجرا به مقامات و مسئولان ذیربط استان ابلاغ و از نتیجه این سازمان را آگاه کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1165

به "مراتب ثبت یک اثر میراث طبیعی به استاندار اردبیل ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراتب ثبت یک اثر میراث طبیعی به استاندار اردبیل ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید