مسیگر: شاهین به یک برد نیاز دارد، به حمایت مسئولان بوشهر نیاز داریم

به گزارش پرسینا بلاگ، سرپرست باشگاه شاهین بوشهر می گوید تیمش به یک برد نیاز دارد تا از لحاظ روحی و روانی بتواند شرایط بهتری کسب کند.

مسیگر: شاهین به یک برد نیاز دارد، به حمایت مسئولان بوشهر نیاز داریم

سعید مسیگر سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد تیمش در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما در دو هفته اول با تیم هایی روبرو شدیم که برای آسیا بسته شده اند و هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ ساختاری از ما قوی تر هستند. در 30 دقیقه اول بازی برابر سپاهان توانستیم پا به پای حریف باشیم اما در ادامه نتوانستیم روند خوب خود را ادامه دهیم و نتیجه را در خانه خودمان واگذار کردیم. گرمای هوا در این بازی بیشتر روی تیم خودمان تاثیرگذار بود چرا که تیم ما در بوشهر روند آماده سازی خود را انجام داد و آماده سازی در شرایط آب و هوایی گرم بدن را تحلیل می ببرد و موجب می گردد که بدن بازیکنان در شرایط بازی عملکرد خوبی نداشته باشد. تیم سپاهان در وضعیت آب و هوایی دیگری آماده سازی داشته و همین باعث شد تا در شرایط بازی پیروز تر باشد و بازی را به نفع خود تمام کند.

او ادامه داد: در بازی مقابل شهر خودرو اوضاع بهتری داشتیم و چون شرایط جوی تغییر پیدا نموده بود. با اینکه از دقیقه 10، 10 نفره بازی کردیم اما توانستیم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم. امیدوارم که در بازی هفته سوم مقابل پیکان بتوانیم با رفع کاستی ها و نقص های موجود، عملکرد پیروز تری داشته باشیم.

مسیگر اضافه کرد: در فاصله ای که بین هفته دوم و سوم افتاده است، ما چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم و هدف مان این بود که روی نقاط ضعف و قوت مان کار کنیم. آقای ویسی در این مدت چند کلاس تئوری برگزار کرد تا نکاتی که مد نظر بود را به بازیکنان گوشزد کند. در حال حاضر، تنها مشکل شاهین کسب یک برد است، چون ما تیم جوانی داریم و کسب یک برد می تواند تیم را به لحاظ روحی روانی زیر و رو کند.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره مسائل اقتصادی و اظهارات نایب رئیس شورای شهر بوشهر که گفته بود یاری به شاهین در توان شهرداری نیست اعلام کرد: از مصاحبه ایشان برداشت بدی شده است. منظور آقای نصرتی این بوده که دستگاه های دیگر هم به تیم شاهین یاری نمایند و حمایت های خود را انجام دهند چون شهرداری به تنهایی نمی تواند تمام مسائل و مسائل ممکن را رفع کند.

او در این رابطه اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری بوشهر تا اینجای کار یاری های زیادی به ما نموده اند و قرار شده که بتوانیم در اسرع وقت 30 درصد از حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم. شرایط اقتصادی باشگاه در وضعیت بدی قرار ندارد و کوشش بر این است که بتوانیم 100 درصد مطالبات را پرداخت کنیم. شاید دیر یا زود بگردد اما سوخت و سوز ندارد.

مسیگر در سرانجام گفت: از طرفداران می خواهیم که حوصله نمایند و از تیم حمایت نمایند. حوصله کردن و حمایت کردن از این تیم خیلی مهم است چون تیم دو بازی اول خود را باخته و با حمایت طرفداران و دستگاه های دیگر، باید شرایط طوری پیش برود که تیم بتواند حرکت کند تا نماینده استان بوشهر عملکرد پیروزی داشته باشد و مسائل موجود کمتر گردد.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1466

به "مسیگر: شاهین به یک برد نیاز دارد، به حمایت مسئولان بوشهر نیاز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: شاهین به یک برد نیاز دارد، به حمایت مسئولان بوشهر نیاز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید