منابع محدود اقتصادی؛ مانع تعمیرات اساسی خوابگاه های دانشگاه تهران

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس دانشگاه تهران گفت: تعمیرات خوابگاه ها آغاز شده است، اما به علت منابع محدود اقتصادی برای تعمیرات اساسی با مشکلاتی روبرو هستیم.

منابع محدود اقتصادی؛ مانع تعمیرات اساسی خوابگاه های دانشگاه تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمود نیلی احمدآبادی در گفت وگو با خبرنگار درباره تعمیر خوابگاه های دانشگاه تهران اظهار کرد: تعمیرخوابگاه های دانشگاه زمان بسیار زیادی است که آغاز شده و همکاران ما مشغول به کار هستند.

او اضافه نمود: اسکلت یک خوابگاه 250 نفره نیمه تمام در دانشگاه تهران ساخته شد و در حال حاضر اتمام آن با مشارکت بنیاد جمال زاده آغاز شده است که امیدواریم تا قبل از سرانجام سال جاری تمام مسائل این خوابگاه را به اتمام برسانیم.

نیلی احمدآبادی توضیح داد: تعمیرات بعضی از خوابگاه ها با توجه به منابع اقتصادی اساسی است و بعضی دیگر تعمیرات محدودتری دارند، منتهی منابع اقتصادی ما برای تعمیرات تمام خوابگاه ها به صورت اساسی بسیار محدود است و به علت مسائل مادی نمی توان به انجام این کار پرداخت.

  • کرونا کلاس های عملی دانشگاه تهران را به تعویق انداخت
  • طرح توسعه دانشگاه تهران به کجا رسید؟
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4968

به "منابع محدود اقتصادی؛ مانع تعمیرات اساسی خوابگاه های دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع محدود اقتصادی؛ مانع تعمیرات اساسی خوابگاه های دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید