هیچ مسئولی برای استقبال از تیم ملی قایقرانی بانوان نیامد

به گزارش پرسینا بلاگ، آزاده کارپور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به حضورش در تیم ملی قایقرانی دراگون بوت بانوان برای شرکت در مسابقات بین المللی چین گفت: این مسابقات در پنج شهر کشور چین و با حضور حریفانی از کشورهای کانادا، آلمان، هنگ کنگ، روسیه، نیوزلند، مالزی، سوئیس، سنگاپور و چین برگزار گردید.

هیچ مسئولی برای استقبال از تیم ملی قایقرانی بانوان نیامد

وی با بیان اینکه اعضای تیم ملی قایقرانی دراگون بوت بانوان از سه استان اصفهان، تهران و بوشهر انتخاب شده بودند، ابراز داشت: از استان اصفهان من به عنوان تنها نماینده انتخاب شده بودم.

عضو تیم ملی قایقرانی دراگون بوت بانوان با بیان اینکه در این مسابقات پیروز به دریافت دو مدال نقره و دو مدال برنز دنیا شدیم، توضیح داد: این در حالی است که زمان بازگشت به اصفهان هیچ مسئولی برای استقبال از ما نیامد و حتی یک پیغام تبریک نیز دریافت نکردم.

وی از سابقه 12 ساله خود در عرصه قایقرانی سخن به میان آورد و اضافه کرد: در اصفهان مربی تیم قایقرانی دراگون بوت بانوان هستم و همچنین پس از 10 سال قایقرانی دراگون بوت آقایان اصفهان را نیز راه اندازی نموده ام.

کالرپور اضافه کرد: یادآور می شوم که بعد از 8 سال نخستین بار بود که یکی از اعضای تیم ملی قایقرانی بانوان کشور از اصفهان انتخاب شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1993

به "هیچ مسئولی برای استقبال از تیم ملی قایقرانی بانوان نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسئولی برای استقبال از تیم ملی قایقرانی بانوان نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید