واکنش مهدی امینی به پیشنهاد استقلال

به گزارش پرسینا بلاگ، مهدی امینی با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به طور حتم بازی حساس و دشواری با قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا پیش رو خواهیم داشت.

واکنش مهدی امینی به پیشنهاد استقلال

وی اضافه نمود: پرسپولیس در سه بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و با آمادگی بالا مقابل پیکان صف آرایی خواهد نمود، اما ما نیز انگیزه های زیادی خواهیم داشت تا نتیجه قابل قبول را مقابل این تیم قدرتمند کسب کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: من در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار دارم و احساس می کنم هیچ وقت در سال های اخیر به اندازه این فصل شرایط خوبی نداشتم.

امینی توضیح داد: اینکه در بازی با پرسپولیس در ترکیب پرسپولیس قرار داشته باشم یا خیر هنوز معین نیست، اما من مسئله ای ندارم و همه چیز بستگی به نظر مهدی تارتار سرمربی پیکان دارد.

وی درباره اینکه گفته می گردد در نیم فصل به یکی از تیم های استقلال و تراکتور خواهد رفت، گفت: تمام تمرکز من روی تیم پیکان است و وقتی نیم فصل به خاتمه برسد، درباره آینده ورزشی ام تصمیم خواهم گرفت.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان اعلام نمود: من سال گذشته توسط ویلموتس به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدم و امیدوارم بتوانم در ادامه لیگ نمایش های خوبی را در لیگ برتر به اجرا گذاشته و باز هم ملی پوش شوم.

امینی در خاتمه گفت: من هیچ وقت از رقابت و مبارزه هراسی نداشته ام و عاشق رقابت برابر و جوانمردانه هستم، من از سن 17 سالگی در لیگ برتر به میدان رفته ام و حتم دارم اگر به من اعتماد گردد، جواب آن را به بهترین شکل ممکن خواهم داد.

تیم فوتبال پیکان یکشنبه هفته آینده در پانزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 17:10 در استادیوم آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. این تیم با کسب 18 امتیاز در صندلی یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران واقع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6568

به "واکنش مهدی امینی به پیشنهاد استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مهدی امینی به پیشنهاد استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید