وزارت ورزش جلوی پرداخت پول به باشگاه صنعت نفت را گرفت

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسن نصراصفهانی رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان درباره شرایط این باشگاه و بلاتکلیفی مدیریتی گفت: بنده از مسئولان خواستم دیگر در هیات مدیره نباشم. از سال 1393 در باشگاه صنعت حضور داشتم و دوره کاری من سال قبل هم تمام شده بود. اما دوستان خواهش کردند و یک سال دیگر در نفت ماندم. سال جاری هم قبل از اتمام فصل، استعفای کتبی دادم که مورد قبول واقع نشد.

وزارت ورزش جلوی پرداخت پول به باشگاه صنعت نفت را گرفت

وی افزود: سال بسیار سختی را در صنعت نفت پشت سر گذاشتیم. نامهربانی های زیادی شد و خیلی ما را اذیت کردند. وزیر نفت پولی را به باشگاه صنعت نفت تخصیص داده بود و با تمام تلاشی که داشتیم، فقط توانستیم 50 درصد این مبلغ را با یاری استاندار بگیریم. 50 درصد دیگر از سوی زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان یعنی اداره کل ورزش خوزستان با دستور وزارتخانه پرداخت نشد.

رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه صنعت نفت یادآور شد: این دستور به خاطر اتفاقاتی بود که در پرونده شکایت باشگاه نفت از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی صورت گرفت. آقایان شفاف به من گفتند اگر شکایت خود را پس نگیرید، نمی گذاریم پولتان را بگیرید. ما سکوت کردیم ولی یک روز درباره تمام این مسائل صحبت می کنم.

نصراصفهانی بیان کرد: نمی گویم عامدانه ولی باتوجه به اتفاقاتی که برای صنعت نفت رقم زدند، نگذاشتند سال جاری سهمیه آسیا بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5313

به "وزارت ورزش جلوی پرداخت پول به باشگاه صنعت نفت را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش جلوی پرداخت پول به باشگاه صنعت نفت را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید