پرداخت پاداش سرانجام خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با قولی که به ما داده اند و روند پرداخت هایی که در شرف انجام است، پرداخت پاداش خاتمه خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر خاتمه یابد.

پرداخت پاداش سرانجام خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر

به گزارش خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره مهمترین برنامه های وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: روز گذشته برنامه ام را به صورت کتبی و شفاهی ارائه کردم. الان مهمترین کار برگزاری شایسته بازگشایی مدارس است چراکه در آستانه مهر هستیم و همه همکارانم کوشش می نمایند تا بازگشایی مدارس باشکوه بیشتر و بدون نقص برگزار گردد.

وی ادامه داد: در برنامه هایم اشاره کردم که ما باید به ارتباط و پیوند بین خانه و مدرسه توجه کنیم. الان خانواده ها را مخاطب قرار می دهم که کمتر از دو هفته دیگر فرزندان شما راهی مدرسه می شوند و باید ارتباط خانواده و مدرسه افزایش پیدا کند.

حاجی میرزایی اضافه نمود: ارتباط خانواده و مدرسه به معنای یاری اقتصادی به مدرسه نیست بلکه ارتباط والدین با مدرسه یاری می نماید تا فرآیند تربیت دقیق تر و بهتر انجام گردد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر خوب به فرهنگیان نیز اینکه فرهنگیان از مطالبات معوق رنج می برند که موضوع پرداخت پاداش انتها خدمت بازنشستگان آغاز شده است و امیدواریم با توجه به قولی که به ما داده اند و پرداختی که در شرف انجام است، تا انتها شهریور ماه و اوایل مهر پاداش انتها خدمت فرهنگیان به طور کامل پرداخت گردد.

وزیر آموزش و پرورش همچین با اشاره به اینکه مدارس خشت و گلی حتما تا مهر برچیده می گردد، گفت: این کار در استان سیستان و بلوچستان تا انتها آبان انجام می گردد.

وی درباره استفاده از بخاری گازی در مدارس نیز اظهارکرد: هرجایی که علمک گاز رسیده است، تا قبل از آغاز سرما بخاری گازی نصب می گردد. در سایر مناطق که چنین امکانی ندارد از سایر روش ها از جمله رادیاتور روغنی یا انرژی تابشی استفاده می گردد تا خطر حادثه به حداقل برسد.

حاجی میرزایی در انتها درباره ثبت نام از دانش آموزان اتباع افغانستانی در مدارس توضیح داد: تصمیم گیری در این زمینه صورت گرفته است و قطعا باید این دانش آموزان ثبت نام شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1450

به "پرداخت پاداش سرانجام خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت پاداش سرانجام خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید