پیشنهاد 30 میلیون یورویی چلسی برای خرید بازیکن ختافه

به گزارش پرسینا بلاگ، باشگاه چلسی در لیست خرید های تابستانی اش نام یکی از بازیکنان تیم فوتبال ختافه اسپانیا را قرار داده است.

پیشنهاد 30 میلیون یورویی چلسی برای خرید بازیکن ختافه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه چلسی برای خرید مارک کوکوریا دفع چپ اسپانیایی تیم فوتبال ختافه تمایل دارد و به همین منظور پیشنهادی 30 میلیون یورویی پیشنهاد داده است.

چلسی ماه مارس سال جاری نیز برای خرید این بازیکن 22 ساله که دوران بازیگری اش را در کاتالونیا و در تیم های اسپانیول و بارسلونا شروع کرد، تمایل نشان داد اما در نهایت این ختافه بود که با پرداخت 10 میلیون یورو این بازیکن را که آن زمان به صورت قرضی برایش بازی می کرد، به صورت قطعی به خدمت گرفت.

اکنون چلسی دوباره میخواهد شانس خود را برای خرید کوکوریا امتحان کند و طبق اعلام منابع خبری در لندن، رومن آبراموویچ مالک روس آبی های استمفوردبریج آماده است سه برابر رقمی که ختافه برای خرید کوکوریا به بارسلونا داد هزینه کند تا این بازیکن جوان را برای تیمش بخرد.

گزینه اول چلسی برای تقویت سمت چپ خط دفاعی اش بن چیلوِل از لسترسیتی بود اما از آنجایی که روباه ها روی بازیکن خود 90 میلیون یورو قیمت گذاشتند، تیم لندنی ترجیح داده که به سراغ کوکوریا برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4918

به "پیشنهاد 30 میلیون یورویی چلسی برای خرید بازیکن ختافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 30 میلیون یورویی چلسی برای خرید بازیکن ختافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید