چرا امضاهای رأی دهندگان آنالیز نمی گردد؟ نباید دادگاه رئیس جمهور را مشخص کند

به گزارش پرسینا بلاگ، مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید در نخستین سخنرانی خود پس اینکه مشمول عفو ترامپ شد، اظهار داشت: دادگاه ها نباید درباه رئیس جمهور آینده آمریکا تصمیم بگیرند.

چرا امضاهای رأی دهندگان آنالیز نمی گردد؟ نباید دادگاه رئیس جمهور را مشخص کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، مایکل فلین مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید در نخستین سخنرانی خود پس اینکه مشمول عفو ترامپ شد، در جمع طرفداران رئیس جمهور کنونی آمریکا بیان کرد: در زمان حساسی کنونی، باید دعا کنیم تا حقیقت بر دروغ، عدالت بر نقض قانون و تقلب و نیز صداقت بر فساد پیروز گردد.

طبق گزارش وبگاه کنگره آمریکا، مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید در جمع معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 در آمریکا در این خصوص گفت: نگذارید قامت شما خم گردد. هنوز راستا زیادی در پیش داریم. ما با ایمان و شجاعت می جنگیم.

وی در این باره ادامه داد: قرار نیست دادگاه ها درباره اینکه چه کسی رئیس جمهور اینده ایالات متحده خواهد بود، تصمیم بگیرند. ما مردم تصمیم می گیریم. چرا بازشماری آراء انجام نمی گردد؟ چرا امضاهای رأی دهندگان آنالیز نمی گردد؟ چرا داخل این دستگاه های دسته بندی آراء را آنالیز نمی کنید؟ چرا؟ از چه چیزی می ترسید؟ از چه چیزی خود را مخفی می نماید؟

لازم به ذکر است، چندی پیش مایکل فلین مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید که متهم به دروغ گویی در باب پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات 2016 آمریکا بود، از سوی ترامپ مورد عفو نهاده شد.

روز گذشته، ترامپ نیز در واکنش به اخبار رسانه های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر، با انتشار پیغام هائی توییتری به موضع گیری در این خصوص پرداخت.

وی در این باره نوشت: من انتخابات را بُردم، اما به یاد داشته باشید که من فقط به آرای قانونی فکر می کنم، نه به رای دهندگان جعلی و متقلبانه که از هر جایی سر برآوردند. چه رسوایی بزرگی. ما تازه جنگ را آغاز نموده ایم!

این در حالیست که دادگاه عالی آمریکا روز آدینه درخواست ایالت تگزاس و ستاد دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات در 4 ایالت این کشور را رد کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6131

به "چرا امضاهای رأی دهندگان آنالیز نمی گردد؟ نباید دادگاه رئیس جمهور را مشخص کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا امضاهای رأی دهندگان آنالیز نمی گردد؟ نباید دادگاه رئیس جمهور را مشخص کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید