چرا محمود فکری و تیمش به 3 امتیاز احتیاج دارند؟

به گزارش پرسینا بلاگ، استقلال برای تثبیت صدرنشینی احتیاج مبرم به سه امتیاز ملاقات مقابل نساجی دارد.

چرا محمود فکری و تیمش به 3 امتیاز احتیاج دارند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در هفته چهاردهم رقابت های لیگ استقلال در ملاقاتی خانگی به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت. شاگردان محمود فکری که در حال حاضر صدرنشین رقابت های لیگ هستند برای تثبیت این مهم، و با توجه به اینکه نفت آبادان و سپاهان را به عنوان دو تعقیب نماینده جدی در رده های دوم و سوم پشت سرشان می بینند، احتیاج دارند تا در مصاف خانگی مقابل شاگردان جلالی به پیروزی برسند.

استقلال در دو هفته اخیر نتوانسته به پیروزی برسد و این اتفاقی است که در لیگ بیستم یک بار برای آن ها افتاد، اما در بازی سوم پیروز شدند. آن ها از این دو بازی تنها یک امتیاز به دست آورده اند که این اتفاق برای نخستین بار است که در فرایند نتیجه گیری این تیم رقم می خورد. شاگردان محمود فکری در دو ملاقات قبلی شان ابتدا مقابل سایپا با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کردند و در ادامه در ملاقاتی خارج از خانه برابر نفت مسجد سلیمان به کسب تساوی یک بر یک بسنده کردند که البته در این بین خوش شانس هم بودند که سایر تیم ها نتوانستند از این فرصتی که استقلال در اختیارشان قرار داد استفاده نمایند تا همچنان صدرنشین رقابت های لیگ بمانند.

شاگردان محمود فکری حالا، اما روز آدینه به مصاف نساجی ای می فرایند که با تغییر در کادر فنی میخواهد ناکامی های قبلی اش در لیگ را جبران کند. نساجی هم در دو ملاقات قبلی اش با جلالی نتوانسته به نتیجه برسد و این موضوع انگیزه این تیم را برای کسب امتیاز از صدرنشین لیگ دوچندان خواهد نمود.

تیم استقلال با 23 امتیاز در شرایطی صدرنشین رقابت های لیگ است که صنعت نفت آبادان و سپاهان به عنوان دو تعقیب نمایندی جدی این تیم با اختلاف یک امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. نساجی نیز با کسب تنها 9 امتیاز در رده پانزدهم جا خوش نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6485

به "چرا محمود فکری و تیمش به 3 امتیاز احتیاج دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا محمود فکری و تیمش به 3 امتیاز احتیاج دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید