7بازیکن از تیم فوتسال ارژن شیرازجدا شدند، مسائل ارژن تمامی ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تنور جابجایی لیگ برتر فوتسال کشور با انتقال چند بازیکن به گیتی پسند اصفهان کم کم داغ می گردد اما در شیراز و در تنها تیم لیگ فزونی فارس به جای جذب، کوچ بازیکن ها را مشاهده می کنیم.

7بازیکن از تیم فوتسال ارژن شیرازجدا شدند، مسائل ارژن تمامی ندارد

بهترین و تأثیر گذار ترین مهره ارژنی ها، سید مصطفی فخری به تیم پاس تهران ملحق شد و به همراه فخری دو بازیکن دیگر ارژن یعنی حمید قهرمانی و رضا طهماسبی نیز به پاس پیوستند.

این سه بازیکن مشمول خدمت سربازی شده اند و برای سپری کردن دوران خدمت خود به تیم پاس پیوسته اند.

بازیکن دیگری که ارژن در فصل آینده در اختیار نخواهد داشت، کاپیتان این تیم رضا جوانبخت است که تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتسال گرفته است.

همچنین دروازه بان قمی ارژن، با اتمام قراردادش به قم بازگشته است. داوود خسروی نیز که باید با هم تیمی هایش خداحافظی و لباس مقدس سربازی را بر تن کند.

محمد بیضایی نژاد گلزن ارژنی ها که در اردوی تیم ملی حضور دارد و با پیشنهادات متنوع تیم های لیگ برتری روبرو شده، نیز احتمالاً رفتنی خواهد بود.

به این ترتیب 50 درصد از بازیکنان تنها تیم شیرازی لیگ برتر فوتسال ایران، جدا شدند و این تیم با آغاز بازی های لیگ برتر با توجه به بودجه ای که برای جذب نفرات مطرح در اختیار ندارد، مجبور است که نفرات تیم جوانان و امیدش را به عنوان تیم بزرگسالان و لیگ برتری اش به میدان بیاورد.

مشکل ارژن تنها رفتن بازیکن نیست زیرا به احتمال زیاد باید خداحافظی حمید کمالی سرمربی تیم که در انتظار خاتمه شیوع کرونا است تا نخستین مربی لژیونر فوتسال شیراز لقب گیرد و در کشور قرقیزستان مربیگری کند را نیز تحمل کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4958

به "7بازیکن از تیم فوتسال ارژن شیرازجدا شدند، مسائل ارژن تمامی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7بازیکن از تیم فوتسال ارژن شیرازجدا شدند، مسائل ارژن تمامی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید