آلگری: رونالدو تأثیر خوبی در تیم می گذارد

به گزارش پرسینا بلاگ، فوتبال جهان- ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می گوید کریستیانو رونالدو تأثیر خوبی در این تیم دارد.

آلگری: رونالدو تأثیر خوبی در تیم می گذارد

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست وپنجم سری A ایتالیا میهمان بولونیا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی با اشاره به شکست 2 بر صفر تیم تحت هدایتش مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: 12 مارس - 21 اسفند، زمان بازی برگشت مقابل اتلتیکو - چالشی برای ما خواهد بود. خودمان را با شور و با آدرنالین کامل برای بازی برگشت مقابل اتلتیکو آماده خواهیم کرد. شب فوق العاده ای خواهد شد و برای صعود به دور بعد هر کاری که از دست مان ساخته باشد، انجام خواهیم داد. اینکه همواره برنده شویم، کسل نماینده می گردد. این باخت انجام یک کار فوق العاده را برای ما مهیا می نماید.

وی ادامه داد: برای اینکه برای بازی با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان آماده باشیم، احتیاج داریم در سه دیدار بعدی مان - مقابل تیم های بولونیا، ناپولی و ادینزه - عالی بازی کنیم. فردا هم باید مقابل بولونیایی قرار بگیریم که بعد از تغییر سرمربی بهتر کار می نماید و باید با حفظ فاصله امتیازی کنونی مان به مصاف ناپولی برویم. فردا به دنبال پیروزی هستیم و پس از چند روز استراحت به فکر بازی با ناپولی خواهیم بود.

سرمربی یوونتوس توضیح داد: کسب پیروزی هم در اروپا و هم در ایتالیا سخت است. پیروزی نتیجه کوشش روزانه و کار حرفه ای و دقیق است. وقتی هم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسید، هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد چون حداقل هشت تیم آنقدر خوب هستند که بتوانند تا مرحله نیمه نهایی پیشروی نمایند. یک چیز قطعی است و آن این است که ما برای بازی برگشت مقابل اتلتیکو آماده خواهیم بود. بر این باورم که شانس خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داریم.

آلگری در خصوص وضعیت بازیکنانش گفت: میرالم پیانیچ دیروز وضعیت خوبی نداشت. فردا هم ماتیا پرین در درون دروازه خواهد ایستاد و در خصوص استفاده یا استراحت دادن به کیه لینی نیز پیش از بازی فردا تصمیم گیری خواهیم کرد. کانسلو هم فردا بازی خواهد نمود. بونوچی فصل خوبی را تاکنون داشته و بازیکن مهمی برای ما به شمار می رود. در کل به لحاظ فیزیکی تیم در وضعیت خوبی است.

وی در خصوص فوق ستاره پرتغالی اش اعلام کرد: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است و در رختکن نیز تأثیر خوبی در تیم می گذارد. کریستیانو کارش را در مادرید - بازی رفت مقابل اتلتیکو - به خوبی انجام داد. باید ببینیم در بازی فردا چه کسانی در خط حمله بازی خواهند کرد.

سرمربی راه راه پوشان تورین با اشاره به شکست تیمش در خانه اتلتیکومادرید گفت: در چنین شرایطی باید سکوت کنیم و سخت کوشش کنیم. وقتی می بازیم روزنامه ها و طرفداران آزاد هستند که از ما انتقاد نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 140

به "آلگری: رونالدو تأثیر خوبی در تیم می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: رونالدو تأثیر خوبی در تیم می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید