انتشار فراخوان بخش نمایشنامه نویسی جشنواره اکبر رادی

به گزارش پرسینا بلاگ، فراخوان بخش مسابقه نمایشنامه نویسی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی اعلام شد.

انتشار فراخوان بخش نمایشنامه نویسی جشنواره اکبر رادی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، فراخوان بخش نمایشنامه نویسی که به صورت رقابتی و با عناوین نمایشنامه های ایرانی با موضوع آزاد و نمایشنامه های ایرانی با دراماتورژی و اقتباس از آثار استاد اکبر رادی برگزار می گردد، اعلام شد.

علاقه مندان برای شرکت در این بخش می توانند تا خاتمه وقت اداری روز پنجشنبه 15 آذرماه 97 نسبت به ارسال درخواست و مدارک مورد احتیاج به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند. همچنین اسامی نامزدهای برتر نمایشنامه نویسی نیز روز سه شنبه 18 دی ماه امسال اعلام می گردد.

شرایط و مقررات شرکت در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره به این توضیح است:

پذیرش آثار در بخش رقابتی نمایشنامه نویسی با توجه به اهداف جشنواره و بخش مذکور به کیفیت، تنوع و نوآوری بستگی دارد.

نمایشنامه هایی که تاکنون در هیچ یک از مسابقات نمایشنامه نویسی شرکت نکرده باشند و به چاپ نرسیده باشند، در این بخش پذیرفته می شوند.

هر نمایشنامه نویس می تواند با ارائه حداکثر سه اثر، متقاضی شرکت در این بخش مسابقه باشد.

چنانچه در هر مرحله ای از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای پیش گفته شده اثبات گردد، دبیرخانه جشنواره تئاتر اکبر رادی، نمایشنامه مورد نظر را از بخش رقابت حذف می نماید.

آثار برگزیده هیات داوران این بخش در آیین خاتمهی معرفی خواهد شد. جوایز این بخش شامل نشان استاد اکبر رادی، دیپلم افتخار، لوح سپاس و جایزه نقدی است. همچنین اثر برگزیده هیات داوران برای انتشار به انتشارات مروارید معرفی خواهد شد و به چاپ خواهد رسید.

مدارک مورد احتیاج برای ثبت نام:

ارسال سه نسخه از هر عنوان نمایشنامه به نشانی دبیرخانه و همچنین ارسال نمایشنامه در قالب فایلPDF به نشانی الکترونیکی [email protected] .

ارسال یک قطعه عکس از نمایشنامه نویس به صورت فایل JPEG و خلاصه سوابق وی حداکثر در یکصد کلمه در فایل Word به نشانی الکترونیکی [email protected] .

تکمیل فرم تقاضای حضور در جشنواره

بر اساس این گزارش علاقه مندان و متقاضیان می توانند به وسیله مکاتبه با پست الکترونیکی دبیرخانه به نشانی [email protected] یا مراجعه حضوری به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران، طبقه دوم و یا تماس با شماره تلفن های 20- 22872818 ، داخلی 110 و 09199839405 برای دریافت اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی در شش بخش مسابقه مونولوگ، مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه نمایشنامه خوانی، مسابقه مقالات و سمینار رادی شناسی، نمایشگاه کاریکاتور با عنوان لبخند با شکوه آقای رادی و نمایشگاه اسناد تصویری آثار استاد اکبر رادی از 18 تا 28 دی ماه 97 توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 10

به "انتشار فراخوان بخش نمایشنامه نویسی جشنواره اکبر رادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان بخش نمایشنامه نویسی جشنواره اکبر رادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید