تایم اوت دردسرساز برای پدیده ، استقلال چرا در تختی بازی نکرد؟

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران ،اکبر منتشلو، انگار برای تیم گل محمدی آرامش معنایی ندارد، در حالی که این تیم تازه از بحران مالی کمی رها شده بود، حالا باید وارد بحران دیگری گردد که برای گل محمدی و همکارانش در این تیم سخت خواهد بود. پدیده با لغو بازی اش با استقلال وارد فضای می گردد که گل محمدی همیشه از آن واهمه داشته و حتی در روزهایی که بازیها به خاطر تیم ملی تعطیل بود، بارها به این موضوع انتقاد کرد و اعتقاد داشت که نمی داند در روزهای تعطیل چگونه تیمش را در شرایط آمادگی نگه دارد. لغو بازی پدیده با استقلال به معنای تعطیلی طولانی دوباره برای این تیم خواهد بود. سازمان لیگ دلیل لغو این بازی را اینطور شرح می دهد: به دلیل حضور میهمانان خارجی برای شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا و مشغله فراوان نیروی انتظامی در روزهای جمعه و شنبه در تهران و اعلام شورای تامین استان، دیدار دو تیم استقلال و پدیده از هفته دوازدهم لیگ برتر در روز جمعه 18 آبان 97 برگزار نخواهد شد و زمان جدید این بازی متعاقبا اعلام می گردد.

تایم اوت دردسرساز برای پدیده ، استقلال چرا در تختی بازی نکرد؟

لغو رسمی این دیدار با انتقاد مسئولان پدیده از جمله مجتبی سرآسیابی روبرو شد. او در این بار می گوید: واقعا از شنیدن این خبر و دلایلی که برای آن مطرح شده شوکه شدیم. سازمان لیگ اعلام نموده که نیروی انتظامی مشغله دارد و به همین خاطر دیدار پدیده و استقلال لغو شده است. از دوستان خواهش می کنم اگر می خواهند به استقلال یاری نمایند تا از بحران دور گردد، پای خادمین مردم را به این ماجرا باز ننمایند. فکر می کنم این مسائل البته به بالاتر از سازمان لیگ مربوط می گردد و به هیچ وجه اتفاقی که اتفاق افتاده یک مساله عادی نیست و ابعاد پیچیده ای در پشت پرده دارد. از مسئولان سازمان لیگ درخواست می کنم در راستای شفاف سازی، نامه مکتوب نیروی انتظامی در این خصوص را رسانه ای نمایند. وزارت ورزش و جوانان چرا برای خارج کردن یک تیم از بحران، پدیده صدرنشین را وارد بحران می نماید؟ سرآسیابی اشاره ای به مسائل تیمش دارد: با لغو این دیدار 22 روز پدیده بازی رسمی نخواهد داشت و بعد از آن باید هر 4 روز یک بار بازی های سنگین داشته باشیم. ضمن اینکه 2 بازی آخر خود در نیم فصل اول را باید در خانه رقبا برگزار کنیم. بعد از مصاف با سپاهان در اصفهان باید به تهران برویم تا با استقلال رودررو شویم. گویا در وزارت ورزش و جوانان می خواهند یک تیم را از بحران درآورند و ما را مستقیما وارد بحران و حواشی نمایند و جالب اینکه برای رسیدن به هدف خود حتی اقتدار نیروی انتظامی را هم زیر سوال می برند. قائم مقام باشگاه پیدا موضوع مهمی را مطرح می نماید: تاریخ برگزاری دیدار برگشت فینال آسیا از چه زمانی معین شده بود؟ از روزی که پرسپولیس فینالیست شده تا امروز، چطور ممکن است نیروی انتظامی 2 روز به شروع بازی بیان کرد این دیدار باید لغو گردد؟ یعنی این یک ماه از برنامه سازمان لیگ آگاه نبودند؟

با این اوصاف حتی اگر بپذیریم که بازی در آزادی با نامه و اعلام مسئولان انتظامی لغو شده است، باید این سوال را پرسید که چرا این بازی در تختی برگزار نشد؟ استقلال در این دیدار میزبان پدیده بود و برای برگزاری این دیدار باید شرایط را مهیا می کرد و اصلا ربطی به سازمان لیگ نداشته که به خاطر برخی بهانه های واهی بازی را لغو کند. حتی مسئولان استادیوم آزادی هم پیش از این اعلام نموده بود به دلیل برگزاری فینال آسیا در روز شنبه نمی توانند روز جمعه میزبان استقلال و پدیده باشند و به همین خاطر این بازی باید در استادیوم دیگری که احتمالا تحتی بود برگزار می شد. ولی ظاهراً این را هم استقلالی ها نپذیرفتند و فقط به دنبال لغو بازی بودند که در نهایت به این هدف رسیدند. با این اوضاعی که پیش آمد باید اقرار کرد که شاید برای اولین بار سازمان لیگب برای استقلال تایم اوت در فوتبال در نظر گرفت تا این تیم بتواند با شرایط بهتری راهی دیدار با صدرنشین لیگ برتر گردد. با در نظر دریافت این موارد باید حق را به مشهدی ها داد که معترض این شرایط باشند و البته گل محمدی نشان داده است که حتی در این صورت نیز تیمش را در صدر نگه خواهد داشت. چرا که در گذشته نیز با این تعطیلی روبرو بوده است ولی در حال حاضر باز هم صدرنشین لیگ برتر است.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 16

به "تایم اوت دردسرساز برای پدیده ، استقلال چرا در تختی بازی نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایم اوت دردسرساز برای پدیده ، استقلال چرا در تختی بازی نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید