والورده: رئال مادرید زخم خورده خطرناک تر است

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی بارسلونا معتقد است زمانی که رئال مادرید در شرایط بدی قرار گرفته است، می تواند خطرناک تر ظاهر گردد. بارسلونا یکشنبه شب در هفته دهم لالیگا میزبان رئال مادرید است.

والورده: رئال مادرید زخم خورده خطرناک تر است

ارنستو والورده در نشست خبری گفت: چنین دیدارهایی تنها از یک جهت آنالیز نمی گردد. تکنیک، هیجان و دیگر مسائل در این دیدار اهمیت دارد. هفته گذشته بازی های خوبی انجام دادیم و آخرین بازی مان را فردا برگزار خواهیم کرد. کلید بازی در اتفاقات جریان بازی است. می دانیم رئال مادرید چه تیمی است و زمانی که زخم خورده باشد، خطرناک تر است.

سرمربی بارسلونا در مورد ترکیب تیمش گفت: ترکیب تعیین است و تنها باید بدانیم که چگونه در زمین کار کنیم. نمی خواهم در مورد ترکیب صحبت کنم. ما تنها برای کسب سه امتیاز کوشش نخواهیم کرد چون این بازی از هیجان زیادی برخوردار است.

رئال مادرید در هفته های گذشته نتایج ضعیفی کسب نموده و در آخرین بازی اش به سختی توانست ویکتوریا پلژن را 2 بر یک شکست دهد. سرمربی اسپانیایی درباره این موضوع گفت: ما روی این موضوع تمرکز نمی کنیم. تنها به بازی فردا فکر می کنیم و شرایطی که می تواند ما را به هدفمان نزدیک کند. حریف از بازیکنانی برخوردار است که می تواند بازی زیبایی را به نمایش بگذارد. آنها از همه لحاظ تیم خوبی محسوب می شوند. مادرید تیمی است که به راحتی موقعیت گل ایجاد می نماید اما آنها در هفته های اخیر با بدشانسی روبرو شدند و نتوانستند دروازه تیم ها را باز نمایند. این تیم از خط تهاجمی خوبی برخوردار است. من این نکته را فراموش نمی کنم و به آن اهمیت می دهم. آنها به رکورد بد خود سرانجام داده اند.

کریستیانو رونالدو تابستان سال جاری پس از 9 سال رئال مادرید را ترک کرد. والورده در رابطه با نبود ستاره پرتغالی گفت: او در مادرید دوران درخشانی داشت با این حال سفیدپوشان بازیکنانی در اختیار دارند که می توانند نبود این مهاجم را جبران نمایند. همه می خواهند بدانند ما چگونه در نبود مسی در ال کلاسیکو ظاهر خواهیم شد و در رابطه با رئال مادرید نبود رونالدو برجسته است. مهاجم پرتغالی اکنون به مادرید تعلق ندارد. نبود مسی برای ما اهمیت دارد با این حال ما در نبود این بازیکن توانستیم نمایش خوبی برابر اینتر داشته باشیم. در غیاب ستاره آرژانتینی برخی روش ها تغییر می نماید. شرایط کمی عجیب به نظر می رسد اما ما رو به جلو نگاه می کنیم.

سرمربی بارسا اضافه نمود: پیش از مسی و رونالدو بازیکنان خیلی خوبی در دو تیم مادرید و بارسلونا حضور داشتند و این بازی ها هیجان زیادی داشت.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3

به "والورده: رئال مادرید زخم خورده خطرناک تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: رئال مادرید زخم خورده خطرناک تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید