وزیر ورزش: لغو مجمع فدراسیون فوتبال ارتباطی به قانون بازنشستگان نداشت، مدیران مشمول در وزارتخانه کنار رفته اند

به گزارش پرسینا بلاگ، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد که لغو مجمع فدراسیون فوتبال ارتباطی به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان نداشت.

وزیر ورزش: لغو مجمع فدراسیون فوتبال ارتباطی به قانون بازنشستگان نداشت، مدیران مشمول در وزارتخانه کنار رفته اند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی امروز (پنجشنبه) درحاشیه آیین افتتاح آموزشگاه جودوی قم در مجموعه ورزشی راحله این استان، در پاسخ به سؤالی درخصوص تشکیل نشدن مجمع فدراسیون فوتبال، آن را بی ارتباط با موضوع اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان دانست و گفت: دلیل تأخیر در تشکیل این مجمع، درگیر بودن فدراسیون در رابطه با مسابقات قهرمانی فوتبال آسیاست.

وی راجع به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها در وزارت ورزش گفت: این قانون اجرا شده و همه مدیران مشمول آن کنار رفته اند.

سلطانی فر همچنین با اشاره به سفر خود به قم و افتتاح آموزشگاه ورزشی جودو در این استان توضیح داد: ورزش های رزمی از جمله رشته های ورزشی هستند که همواره با استقبال زیاد قشرهای مختلف مردم روبرو اند که افتتاح این سالن در این منطقه محروم می تواند بخش زیادی از نیازهای این منطقه به زیرساختی ورزشی را مرتفع کند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هم اکنون دو پروژه مهم ورزشی با پیشرفت بیش از 90 درصد در قم در حال تکمیل شدن است، گفت: استخر دنیا پهلوان تختی با 92 درصد پیشرفت فیزیکی و مجموعه ورزشی شهدای دروازه ری با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی، از جمله طرح های مهم ورزشی است که کوشش می کنیم تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسند.

وی همچنین در ادامه راجع به آخرین روند تخصیص بودجه برای تکمیل سالن 4500نفری در شهرک پردیسان قم نیز گفت: برای تکمیل و تجهیز این سالن در بودجه 98 اعتباراتی تخصیص داده شده است که امیدواریم این سالن نیز حداکثر در هفته دولت سال 99 افتتاح گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 64

به "وزیر ورزش: لغو مجمع فدراسیون فوتبال ارتباطی به قانون بازنشستگان نداشت، مدیران مشمول در وزارتخانه کنار رفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: لغو مجمع فدراسیون فوتبال ارتباطی به قانون بازنشستگان نداشت، مدیران مشمول در وزارتخانه کنار رفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید