پمپئو گاف توئیتری خود درباره ایران را اصلاح کرد، عکس

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران نوشت: مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، شب گذشته در پیامی به اشتباه چهلمین سالگرد آزادی دیپلمات های آمریکایی را گرامی داشت و ایران را به گروگان دریافت شهروندان آمریکایی متهم کرد.

پمپئو گاف توئیتری خود درباره ایران را اصلاح کرد، عکس

ظاهرا 40 ساله شدن انقلاب اسلامی ایران به یک دغدغه جدی برای وزیر خارجه آمریکا تبدیل شده چراکه او شب گذشته اقدام به انتشار توئیتی درباره کشورمان کرد که به خاطر تاریخ نگاری اشتباه خیلی زود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

مایک پمپئو در این پیغام توئیتری نوشت: 40 سال پیش در چنین روزی تندروها (!) در ایران 52 دیپلمات آمریکایی را که برای 444 روز گروگان گرفته بودند، آزاد کردند. ایران هنوز هم آمریکایی های بیگناه را گروگان گرفته است.

این توئیت بلافاصله با واکنش سوزان مالونی کارشناس اندیشکده آمریکایی بروکینگز روبرو شد که در صفحه توئیتر خود خطاب به پمپئو نوشت: به نظر، یک نفر در وزارت خارجه آمریکا باید قبل از توییت کردن تقویم را چک کند. امروز سی و هشتمین سالگرد آزادی گروگان هاست!

واکنش ها به گاف وزیر خارجه آمریکا باعث شد که وی ساعاتی بعد، توئیت اولیه خود را پاک نموده و یک توئیت دیگر را با عدد صحیح منتشر کند.

52311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 71

به "پمپئو گاف توئیتری خود درباره ایران را اصلاح کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو گاف توئیتری خود درباره ایران را اصلاح کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید