آمار جدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چین

به گزارش پرسینا بلاگ، منابع بهداشتی چین آمار جدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را منتشر کردند.

آمار جدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نهادهای بهداشتی چین امروز از ابتلای دو مورد مثبت ویروس کرونا در این کشور در تاریخ 30 می (10 خرداد) خبر دادند.

به گزارش کمیسیون بهداشت ملی چین هر دو مورد از خارج از چین این ویروس را وارد این کشور نموده اند. طبق گزارشات این نهاد همچنین سه مورد ابتلای بدون نشانه نیز تأیید شده که این رقم در روز قبل از آن 4 مورد بوده است.

باتوجه به عدم مرگ و میر ناشی از کرونا در روز گذشته تعداد تلفات ناشی از این ویروس همچنان 4634 نفر است. تعداد موارد تأیید شده در سرزمین چین تا 30 می 83001 نفر اعلام شده است.

جانز هاپکینز که تلفات ویروس کرونا در آمریکا و سایر کشورهای دنیا را رصد می نماید، در آخرین آمار خود اظهار داشت که تعداد مبتلایان در سراسر دنیا به 6 میلیون و 3 هزار و 762 نفر رسید.

در بیانیه این دانشگاه آمریکایی آمده که از این میان تا به امروز، 367 هزار و 183 نفر در کشورهای مختلف دنیا نیز جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند.

جانز هاپکینز در ادامه اظهار داشت که در آمریکا تا به امروز، یک میلیون و 748 هزار و 705 نفر به این ویروس مبتلا و 102 هزار و 856 نفر هم کشته شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4554

به "آمار جدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار جدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید