اسموتی دو ساله شد!

به گزارش پرسینا بلاگ، فست کلیک به عنوان پیشرو تبلیغات در ایران توانست به وسیله پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس (tavoos.net) سرویسی را ارائه دهد که منجر به تحولی شگرف در صنعت دیجیتال مارکتینگ کشور شود.

اسموتی دو ساله شد!

با توجه به رویکرد و استقبال جهانی از ویدیو مارکتینگ به عنوان ابزاری قدرتمند در ارائه محتوا، تبلیغاتی اسموتی در رسانه ها خلق شد تا فضای متفاوتی مبتنی بر ویدیو برای معرفی خدمات و محصولات شرکت ها فراهم گردد.

این سرویس قابلیت نمایش در جایگاه های بنری وبسایت ها را داراست و به علت استفاده از ویدیو، متن توضیحات تبلیغ و دکمه اقدام به دعوت (CTA)، اسموتی (نوشیدنی ترکیبی) نامگذاری شد.

اسموتی به علت استفاده از ویدیو (تصویر و صدا) با جلب توجه مخاطبان توانسته است آمار متفاوتی را در صنعت دیجیتال رقم بزند. نرخ بالای کلیک (ده تا 200 برابر بیشتر نسبت به تبلیغات بنری و نیتیو، ارقامی بوده که به وسیله پلتفرم طاووس ثبت شده و نتایج آن، الگوریتم ذهنی آگهی دهندگان در خصوص راندمان و بازخورد تبلیغات دیجیتال را تغییر داده است.

اسموتی با فراهم آوردن امکاناتی نظیر فرکانسی کپ (Frequency Cap) که آگهی دهنده تعیین می نماید تا تبلیغ به هر بازدید کننده، طی یک بازه زمانی تعیین چند بار نمایش داده گردد و بعلاوه نمایش تبلیغ صرفا در صفحاتی که شامل کلید واژه های خاصی می باشند و یا هدفگیری مجدد بازدیدکنندگانی که قبلا از وبسایت بازدید داشته اند (Retargeting) و بعلاوه فیلتر نمایش تبلیغ تنها در استانی خاص و ... توانسته است پیغام تبلیغاتی را به صورتی کاملا مدیریت شده، هوشمند و هدفمند به مخاطبان ارسال نماید.

در حال حاضر اسموتی در وبسایت های پربازدید و تاثیرگذار کشور فعال است که رسانه خبرنگاران نیز به وسیله پلتفرم طاووس، از این سرویس برای ارائه خدمات تبلیغاتی به مشتریان استفاده می نماید.

اگر با ویدیو مارکتینگ می خواهید به رشد کسب و کارتان یاری کنید به پلتفرم طاووس Tavoos.net مراجعه نمایید.

نمایش اسموتی در نسخه دسکتاپ

نمایش اسموتی در نسخه موبایل

منبع: همگردی
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8271

به "اسموتی دو ساله شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسموتی دو ساله شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید