انحلال هیئت مدیره تیمی که می خواست پرسپولیس را زمین بزند

به گزارش پرسینا بلاگ، روز یکشنبه وزارت ورزش عربستان پس از انجام تحقیقات خود، به دلیل وجود 6 مورد تخلف توسط مدیران النصر انحلال هیئت مدیره این باشگاه به سرپرستی صفوان السویکت را اعلام نمود. این وزارتخانه در بیانیه خود گفت که مدیریت النصر به ریاست السویکت اشتباهات زیادی مرتکب شد که از جمله مهمترین آنها، عدم رسیدگی منظم به استعفا های ارائه شده توسط بعضی از اعضای هیئت مدیره و همچنین عدم حضور اعضا در جلساتی که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای هیئت مدیره برگزار نشد.

انحلال هیئت مدیره تیمی که می خواست پرسپولیس را زمین بزند

این وزارتخانه همچنین تأیید کرد که مدیریت منحل شده با اتخاذ تصمیمات فردی و اعمال اختیارات هیئت مدیره و اختیارات مدیرعامل، بدون در نظر دریافت تشریفات قانونی لازم، با علم به اینکه هیچ مبلغی در حساب های بانکی النصر وجود ندارد، با امضای چک های بانکی از حساب های النصر، منجر به این شد که باشگاه مورد ادعای قضایی قرار گیرد.

رئیس باشگاه همچنین با صرف هزینه های اقتصادی هنگفت، میزان بودجه در نظر گرفته شده برای النصر را نقض کرد که این امر مغایر با بخشنامه وزارتخانه است. این وزارتخانه گفت که السویکت به مکاتبات و نامه های اداری خود با وزارت ورزش که مکرراً خطاب به وی ارسال شده بود، پاسخ نداده و اسناد و قرارداد های منعقد شده از وی را مطابق با مقررات مربوطه در اختیار وزارت خانه قرار نداده است.

به همین دلیل وزارت ورزش عربستان صفوان السویکت را از مدیریت النصر خلع کرد و عبدالله الدخیل را به عنوان سرپرست باشگاه منصوب کرد. الدخیل که پیش از این نیز مدیرعامل النصر بود، یک دکتر دندانپزشک است.

ورزش سه

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6903

به "انحلال هیئت مدیره تیمی که می خواست پرسپولیس را زمین بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انحلال هیئت مدیره تیمی که می خواست پرسپولیس را زمین بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید