با این 4 سایت فتوشاپ کار حرفه ای شوید

به گزارش پرسینا بلاگ، بسیاری از کاربران علاقه مند به عکس دوست دارند عکس های خود را مثل فتوشاپ کارهای حرفه ای ادیت نمایند. اما با برنامه فتوشاپ آشنایی کافی ندارند.

با این 4 سایت فتوشاپ کار حرفه ای شوید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، استفاده از برخی از برنامه های نرم افزاری یاری می نماید در کوتاهترین زمان زیباترین عکس ها را ادیت کنید:

سایت Phixr

این سایت قابلیت های جالبی دارد. از افکت های متعدد تا گزینه های اشتراک گذاری تصویر ادیت شده در شبکه های اجتماعی. در ضمن می تونید در این سایت برای خود اکانت بسازید.این سایت را از اینجا بازدید کنید.

سایت Glitter Photo

این سایت ترکیبی از افکت های ثابت و متحرک را در اختیار کاربران می گذارد و برای افرادی که عجله دارند به سرعت زیباترین تصاویر را شکار نمایند یک گزینه عالی است.این سایت را از اینجا بخوانید.

سایت Pictonize

یکی از مهم ترین ویژگی های این سایت سهولت کار با جزئیات و ابزار است. تنها کافیست عکس خود را بارگذاری کنید و به سرعت از افکت های متعدد سایت بهره ببرید.این سایت را از اینجا بازدید کنید.

سایت TiltShiftMaker

اگر به تصاویر سه بعدی و عمیق علاقه مندید این بهترین گزینه برای شما خواهد بود که سری به سایت TiltShiftMaker بزنید تا عکس های خود را چند بعدی و لایه لایه تحویل بگیرید.این سایت را از اینجا بازدید کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8

به "با این 4 سایت فتوشاپ کار حرفه ای شوید" امتیاز دهید

4 کاربر به "با این 4 سایت فتوشاپ کار حرفه ای شوید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 4 سایت فتوشاپ کار حرفه ای شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید