برگزاری 20 دوره آموزشی توانمندسازی نیروهای گردشگری ایلام در سال 98

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از برگزاری 20 دوره آموزشی برای توانمندسازی نیروهای گردشگری در استان اطلاع داد.

برگزاری 20 دوره آموزشی توانمندسازی نیروهای گردشگری ایلام در سال 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 28 اسفند 98 با اعلام این خبر اظهار داشت: در طول امسال با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری، طرح توانمندسازی نیروی انسانی و فعالان حرفه ای بخش گردشگری و نیروهای انسانی مرتبط با این بخش در استان ایلام به اجرا درآمد و به همین منظور 20 دوره کلاس آموزشی برگزار گردید.

او اضافه نمود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی مطلوب در ایام ویژه سال نسبت به برگزاری این دوره های آموزشی در استان اقدام شده و شرکت کنندگان در این دوره ها با مفاهیم و مبانی میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش های افزایش رضایتمندی گردشگران و... آشنا می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام بابیان اینکه برگزاری این دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی ازجمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه است، اضافه نمود: در بحث آموزش ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی ازجمله کیفیت و نوآوری پرداخته می گردد و در بحث راهنمایان تور، آموزش داشتن رفتار حرفه ای و شرایط عبور از بحران های منطقه ای مهم است.

او ادامه داد: در انتها دوره برای هرکدام از شرکت کنندگان گواهینامه صادرشده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3754

به "برگزاری 20 دوره آموزشی توانمندسازی نیروهای گردشگری ایلام در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 20 دوره آموزشی توانمندسازی نیروهای گردشگری ایلام در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید