بعد از فدراسیون فوتبال ایران و خبرنگاران؛ AFC پاسخ رویترز را هم درباره میزبانی بحرین نداد

به گزارش پرسینا بلاگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بی جواب گذاشتن پرسش های فدراسیون فوتبال ایران و خبرنگاران درباره اعطای میزبانی به بحرین، پاسخ رویترز را هم نداد.

بعد از فدراسیون فوتبال ایران و خبرنگاران؛ AFC پاسخ رویترز را هم درباره میزبانی بحرین نداد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویتز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و مهدی طارمی یکی از بازیکنان این کشور، تصمیم AFC به برگزاری بازی های باقیمانده این کشور در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در کشور بحرین که قرار است از ماه ژوئن از سر گرفته شود، را زیر سؤال بردند.

چند روز پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران اطلاع داد که کشور بحرین میزبان بازی های باقیمانده گروه C از مرحله دوم انتخابی جام جهانی خواهد بود، گروهی که عراق، کامبوج و هنگ کنگ نیز در آن حضور دارند.

طارمی مهاجم پورتو با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی، کنفدراسیون فوتبال آسیا را به جانبداری ضد ایرانی متهم کرد و این پرسش را مطرح نمود که چرا در آن زمان که دما به 38 درجه سانتیگراد می رسد، حق میزبانی به بحرین داده شده است.

این مهاجم ایرانی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: تعجب می کنم که این تصمیمات مغرضانه AFC علیه فوتبال ایران چه زمانی قرار است به پایان برسد. گرمای بحرین و دلایل دیگر باعث تعجب من از این تصمیم شده است، چرا آنجا؟ هنوز به این موضوع فکر می کنم که چرا این تصمیمات AFC تمامی ندارد. در تمام زندگی رنج زیاد کشیده ایم و این هم یکی دیگر.

اسکوچیچ هم که در ماه فوریه 2020 جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی ایران شد، نیز با زیر سؤال بردن این تصمیم AFC در شبکه های اجتماعی گفت که این تصمیم به مصلحت همه تیم های شرکت کننده نبوده است.

این سرمربی کروات با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: در جلسه ای که برای صحبت در مورد به تعویق افتادن مسابقات برگزار گشت، کننده بحرین بدون هیچ مقدمه ای در مورد میزبانی بازی های باقیمانده صحبت کرد و این چیزی بود که من را بیشتر متعجب کرد. از نظر من، AFC باید راه حلی پیدا می کرد که به همان اندازه برای همه - نه برای یک تیم - سودمند باشد و با توجه به روحیه ورزش تصمیم می گرفت، اما در نهایت همه تیم ها باید با ما مصاف کنند و بدون شک حضور پررنگی در این بازی ها خواهیم داشت و از این شرایط گذر خواهیم کرد.

رویترز در ادامه نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به سؤالات و درخواست این رسانه برای اظهارنظر در این خصوص پاسخ نداده است.

در حال حاضر عراق و بحرین به ترتیب با 11 و 9 امتیاز در رده های اول و دوم گروه C قرار دارند و تیم ملی ایران با یک بازی کمتر و کسب 6 امتیاز در جایگاه سوم این گروه ایستاده است.

هشت تیم اول گروه های هشت گانه به همراه چهار تیم برتر از بین تیم های دوم هر گروه راهی مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر خواهند شد.

با اعلام AFC بازی های باقیمانده این دور از رقابت ها بین تاریخ های 31 مِی تا 15 ژوئن 2021 (10 تا 25 خرداد 1400) برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز خبرنگاران با ارسال ایمیلی به مسئولان AFC خواهان ارائه توضیحات و شفاف سازی توسط این کنفدراسیون شده بود که پاسخی از سوی بالاترین نهاد فوتبالی در قاره آسیا دریافت نکرد (لینک مطلب). AFC همچنین پاسخ فدراسیون فوتبال ایران را نیز در این باره نداده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6819

به "بعد از فدراسیون فوتبال ایران و خبرنگاران؛ AFC پاسخ رویترز را هم درباره میزبانی بحرین نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از فدراسیون فوتبال ایران و خبرنگاران؛ AFC پاسخ رویترز را هم درباره میزبانی بحرین نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید