بوفون: پیروزی مان برابر رم را به لطف شکست برابر جنوا کسب کردیم

به گزارش پرسینا بلاگ، سنگربان بانوی پیر می گوید شوکی که باخت خارج از خانه برابر جنوا به تیمش وارد کرد، مسبب اوج گیری دوباره قهرمان ایتالیا شده است.

بوفون: پیروزی مان برابر رم را به لطف شکست برابر جنوا کسب کردیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با قیمت تور به ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون، می گوید پیروزی های متوالی اخیر یوونتوس از جمله برتی یک بر صفر شب گذشته در خانه برابر رم که میان بانوی پیر و جالوروسی 7 امتیاز فاصله انداخت و قهرمانی بیانکونری را در نیم فصل نخست سری A قطعی کرد، به لطف شوکی بود که از باخت 3 بر یک برابر جنوا در روز هفتم آذر دریافت کرد.

بوفون به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: از زمان باخت مان برابر جنوا دیده ام که تیم مان چگونه تغییر نموده و احساس می کنم که بردمان برابر رم نتیجه به لطف همان شکست است.

کاپیتان بانوی پیر درباره برد تیمش برابر نزدیک ترین تعقیب کننده خود در جدول رده بندی سری A گفت: یک پیروزی سرنوشت ساز کسب ننموده ایم چون هنوز زمان زیادی تا سرانجام فصل باقی مانده است. با این حال نتیجه ای کسب کردیم که به ما آرامش و اطمینان خاطر می دهد چون فاصله مان را با تیم دوم افزایش داد. این پیروزی باعث می گردد با آسودگی خاطر به تعطیلات زمستانی برویم. به نظر من پیروزی حق یوونتوس بود. درست است که در دقایق سرانجامی تحت فشار قرار گرفتیم اما تا سرانجام توانستیم از پیروزی مان محافظت کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2888

به "بوفون: پیروزی مان برابر رم را به لطف شکست برابر جنوا کسب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: پیروزی مان برابر رم را به لطف شکست برابر جنوا کسب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید