فراوری گوشی تاشو که به ساعت هوشمند مبدل می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، فراوری گوشی های هوشمند تاشو به یک روند در میان بسیاری از شرکت های فناوری مبدل شده، اما فراوری گوشی تاشو که بتواند به ساعت هوشمند تبدیل گردد بی سابقه بوده است.

فراوری گوشی تاشو که به ساعت هوشمند مبدل می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ورج، شرکت تی سی ال که با همکاری بلاک بری و آلکاتل تاسیس شده، در حال برنامه ریزی برای فراوری 5 نوع وسیله ارتباطی قابل حمل و تاشو است که یکی از انها گوشی همراهی است که قابل تبدیل به ساعت هوشمند است تا بتوان آن را به دور مچ دست بست.

پیش از این لنوو، سامسونگ و ال جی از برنامه های خود برای فراوری گوشی های تاشو و خم شدنی خبر داده بودند. اما تی سی ال ابتکار عمل منحصر به فردی را به اجرا گذشته که می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.

تی سی ال از هرگونه اطلاع رسانی بیشتر در این زمینه خودداری نموده ومنابع خبری هم در خصوص ویژگی های سخت افزاری این گوشی عجیب و غریب اطلاعات بیشتری منتشر ننموده اند. به نظر می رسد علاقمندان باید تا هفته آینده منتظر بمانند تا با شروع کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات تازه شرکت تی سی ال منتشر گردد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 97

به "فراوری گوشی تاشو که به ساعت هوشمند مبدل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری گوشی تاشو که به ساعت هوشمند مبدل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید